Nieuwe versie MSN?...

Ik wilde net inloggen op MSN...

Blijkt er een nieuwe versie (4.01) te zijn met heel wat verbeteringen

New Features

Office 2004 Integration
New Standard Emoticons
Improved Alerts
Improved File Sharing

zie ook hier

http://www.microsoft.com/mac/default.aspx?pid=msnmessenger

ik blijf toch liever bij Adium, kan ik mijn ichatters en ICQ ers ook zien

idem.... 8)

Ik heb versie 4.01 al heel wat maanden op m'n computer :oops:

ja ik zag het ook maar ik vind hem (zoals gewoonlijk) weer erg tegenvallen. misschien hebben ze de lekken gedicht (zie eerder bericht)

ik had nu toch al wel gebruikersplaatjes verwacht

op z’n minst…

[b:ee62c6a896]Adium! [/b:ee62c6a896]w8 nog alleen op een video chat... maar blijf wel bij Adium......

maar waarom is het zo moeilijk om een goede en stabiele MSN voor mac te bouwwen? wat is het probleem voor hun?

I'm on Proteus, which isn't bad either, en het lijkt wel fel op Adium ook :innocent: [url]www.proteusx.com[/url]

Betreur het ook ten zeerste dat de Mac-verise van Messenger zo beperkt is. Ik mis vooral de audio/video/avatars ja, want die spelletjes hoeven voor mij niet … of die rare animaties die er in zitten sinds de 7 … brrr …

Deze 'nieuwe' MSN kun je al sinds half oktober 2004 downloaden bij Mactopia..

[quote:d59bcd4b6c="Frans T"]Deze 'nieuwe' MSN kun je al sinds half oktober 2004 downloaden bij Mactopia..[/quote:d59bcd4b6c]

ik kreeg vandaag pas de melding dat je MOET updaten…

Dat geeft precies aan hoe goed MSN werkt op de Mac! 8)

Gewoon wachten op Tiger met iChat met jabber support

[quote:efa796f313="xcuneytx"]

ik kreeg vandaag pas de melding dat je MOET updaten…[/quote:efa796f313]

Mm…, wellicht is dat de reden dat veel mensen problemen hebben met het inloggen met MSN. Waarschijnlijk gebruiken zij dan nog versie 4.

[quote:f7ef4f7b86="Frans T"][quote:f7ef4f7b86="xcuneytx"]

ik kreeg vandaag pas de melding dat je MOET updaten…[/quote:f7ef4f7b86]

Mm…, wellicht is dat de reden dat veel mensen problemen hebben met het inloggen met MSN. Waarschijnlijk gebruiken zij dan nog versie 4.[/quote:f7ef4f7b86]

Ik gebruik fire, maar MSN weigert hier ook te werken…

Dit is de nieuwe Messenger (5.0) en deze zal in April of Mei 2005 vrijgegeven worden.

[img:201f8eab63]http://r-james.myby.co.uk/mac/msnmessenger/images/msnmsgr5.jpg[/img:201f8eab63]

Meer info hier.

[quote:b241d9c451="MacBjorn"]Dit is de nieuwe Messenger (5.0) en deze zal in April of Mei 2005 vrijgegeven worden............

Meer info hier.[/quote:b241d9c451]

deze interface is 10x zo lelijk als MSN 4

Zeker lelijk :S

Ik vind Messenger 5.0 er eigenlijk helmaal niet zo lelijk uitzien. Beter dan Protues en Fire iig.

MSN 5.0 vind ik toch heel wat beter uitzien dan versie 4

:o Dus echt wel.

Is het dan ook eindelijk mogelijk gebruik te maken van webcams?

gebuik zelf a-msn. Heb zelf een tijdje terug met tiger & jabber.... Daar word je ook niet vrolijk van! word tijd voor een goeie msn variant. hoeft niet van microschoft, maar moet wel alles aanboord hebben wat nu de pc versie ook heeft...... vind stiekum die winks wel erg grappig..