nieuwe versie vuescan

Vuescan 8.0.10 http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/7610

Vind je het erg dat ik je topic title in geen velden of wegen zie aansluiten bij je post?

<edit> schijnbaar heeft iemand de title veranderd nu dus </edit>

Inderdaad, slaat nergens op.

hmmm :? Ik dacht even dat ik de enige was... mar ik zag de link ook niet nee. Tenzij je een verkeerde URL hebt gegeven

topic titel even aangepast van "moderators let op uw seack" naar "nieuwe versie vuescan"

Ik onving zojuist een email van Colpolyp waarin hij mij vroeg of ik hem zat te "fukken " want dat het anders snel afgelopen zou zijn. Enkel en alleen omdat ik de ttitel "moderators let op Uw saeck " (ironisch ) had gebruikt omdat anders de rubriek Hot Mac OSX Apps minder Hot zou zijn. Ik begrijp de overspannen reactie van Colpolyp niet en helemaal niet waarom mijn oorspronkelijke titel veranderd moest worden.

Nee ik zei "te fokken" dat is iets anders.

Anyway de rubriek “hot apps” is powered by versiontracker dus daar hebben de redacteuren van MacOSX.nl geen invloed op. En de moderators van het forum al helemaal niet, dus vandaar de verwarring.

Slotje dan maar? :mrgreen: :innocent: :stuck_out_tongue:

Je zat wel degelijk te fokken.... kijken of moderators wakker zijn...

Maargoed gaat verzanden in welles nietus… op slot die handel! :smiley:

Dit is de tweede keer dat je een update programma VueScan hier aanmeldt: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=22623

In mei is versie 8 uitgekomen, nu zijn we er 10 verder, versie 7 is gekomen tot 7.6.84 Ik ken geen enkel programma dat zo vaak geupdate wordt (en ben er zelf een trouw gebruiker van). Dat schiet lekker op.

Het is me een volslagen raadsel wat de bedoeling van dergelijke postjes is.

Wel weet ik dat mischien wel de helft van je postjes gaat over de activiteiten van de mods. Hou eens op met dat iritante getrol en ga wat leuks doen. Of iets zinnigs. Ga eens uitvogelen hoe je hier kunt posten zonder elke halve regel een nieuwe enter er in te zetten. Bijvoorbeeld.

Alvast bedankt.

In een PB heeft sedikit mij uitgelegd dat hij op de voorpagina naar "Hot Apps" kijkt en daar VueScan niet onder zag staan, en dat de moderators daarom eens wat beter moeten opletten.

Maar ja de “Hot Apps” lijst is powered by versiontracker dus wat daar op staat hebben de mods geen invloed op. Sterker nog ALS er iemand al invloed op zou hebben dan zouden het de crew of de redacteuren zijn, niet de forum moderators.

Bij deze is alles duidelijk dan dus maar.