Nieuwe Wind**s Media Player 10 Beta

Net heb ik op VPC de beta van Microschoft nieuwe media player geinstaleerd. Alle functies die iTunes heeft zitten er nu gewoon in. Verder is het gewoon WMP 9. Het is echt weer een waardeloos product! http://www.zdnet.nl/downl.cfm?id=36819

microsoft de fantasielozen!

”Deze bèta werkt uitsluitend met Windows XP”, om Microsoft te citeren. Tenzij je een Windows emulator draait geen Mac software. Dus vanwaar dit nieuws item?

nou, het belooft dan wat voor de Mac versie denk ik. Ik had laatst ook weer gigantische problemen met een Windows Media Player bestand. Ik ging kijken of er al een betere versie klaar was, maar helaas. Ik denk dat ook de release van de nieuwe Mac versie weer waardeloos is.

[quote:3af3aedfa1]vanwaar dit nieuws item?[/quote:3af3aedfa1]

waarschijnlijk omdat de software zoveel weg heeft van iTunes.
Waaruit blijkt dat apple opnieuw beter op weg is dan microsoft
Of er zoveel “NIEUWS” is aan dit item, valt te betwisten.

vooral: [b:b444017eb7]Rippen kan nu ook naar een zogenaamde lossless-formaat; muziekbestanden[/b:b444017eb7] doet me aan itunes denken... Maar ach waar hebben we het over ? :lol: vergeet nou is mediaplayer en kijk is naar al die voorgangers: musicmatch,winamp etc... daar was alles al min of meer alla itunes in 1999 in elkaar gezet. Vergeet niet dat :apple: pas na de quicktime player met een player kwam waar je de boel op een rijtje kan zetten, + on the fly bakken, en dat natuurlijk meesterlijk origineel in een :apple: jas, compatible met de Ipod... Itunes kwam toch pas met de ipod toch ? Ja en M$ heeft nml een afdeling enthousiaste MAc users die willen ook wel is wat leuks inelkaar sleutelen... ( ik benadruk "leuk" ) :wink: . en vergeet niet dat die sleutelhangert ( mp3spelert ) er straks ook aankomt van m$. iPod killer is een overbodige term lijkt me... is net zoals alle M$ meuk toch allemaal jakkedarrie ? copycatsyndrome M$.... "omdat we zo jaloers zijn op Jobs"

:apple:

voor .WMA bestanden kun je ook mplayer gebruiken... :finderoud:

∴ NA-NIL-IN ∴

[quote:99404ec65a="R@MIREZ"]voor .WMA bestanden kun je ook mplayer gebruiken... :finderoud:[/quote:99404ec65a]

Of al die andere alternatieven: http://www.msboycott.com/thealt/alts/mediaplayer.shtml
of deze: http://www.videolan.org/vlc/

[quote:dc92652725="johnny_cash"]MSN voor mac sucks keihard Windows Mediaplayer sucks keihard Word 2004 Sucks Keihard Nou zo kan ik nog wel effe doorgaan.. dus als ik alleen al naar dit lijstje kijk dan kom ik al tot de conclusie dat het geen enthousiaste mac users zijn ![/quote:dc92652725]

je bent LEUK tussen “” vergeten… leuk hoeft nie goed te zijn nml :lol:

[quote:c6d0c2adb8="japser909"]... musicmatch,winamp etc... daar was alles al min of meer alla itunes in 1999 in elkaar gezet. Vergeet niet dat :apple: pas na de quicktime player met een player kwam waar je de boel op een rijtje kan zetten, + on the fly bakken, en dat natuurlijk meesterlijk origineel in een :apple: jas, compatible met de Ipod... Itunes kwam toch pas met de ipod toch ? [/quote:c6d0c2adb8]

Nee…

Een tijd voor de release van de iPod heeft apple toegegeven een fout te hebben gemaakt om te gaan voor DVD-ROM spelers ipv CD-Writers. Rond die tijd hebben ze, samen met combo-drives, iTunes geintroduceerd. Ik geloof dat de iPod toch echt een jaar later kwam.

Ziet er niet uit! Okee, hij ondersteunt een aantal mp3 spelers. Hoe zit dat met iTunes? Ondersteunt die alleen de iPod, want dat zou niet slim zijn van Apple. Waarschijnlijk zit je met WMP 10 nog steeds met die bullshit DRM technologie, of wat voor technologie moet doorgaan.

∴ NA-NIL-IN ∴

[quote:ed18d72805="thijsbrg"]Net heb ik op VPC de beta van Microschoft nieuwe media player geinstaleerd. Alle functies die iTunes heeft zitten er nu gewoon in. Verder is het gewoon WMP 9. Het is echt weer een waardeloos product! http://www.zdnet.nl/downl.cfm?id=36819[/quote:ed18d72805] Als het waardeloos is gebruik het dan niet, en wat zijn jou argumenten om het waardeloos te verklaren?

Ik gebruik uit principe niet het WMA-formaat, dus heb ik geen reden om deze Mediaplayer te willen hebben. Aan 'testen' ervan heb ik ook geen behoefte, wnat ik wil het niet gebruiken. Ook het feit dat eht van M$ is, is voor mij reden het niet te willen gebruiken. Ik wil graag MP3-formaat hebben. Vandaar dat ik al niet zo blij ben met Apple's keuze voor AACC als primair formaat. Maar dat zal wel betere beveiligingsmogelijkheden hebben, naast betere kwaliteit?

MP3 is een echte standaard in mijn ogen, AAC en WMA veel minder tot niet.

Verder heb ik inderdaad gelezen dat ze veel iTunesmogelijkheden in de nieuwe player hebben gestopt. Ach, zo zijn ze nu eenmaal…

Ik denk niet dat iTunes samenwerkt met andere MP3-spelers, dat is toch een deel van het succes van de iPod, hij is een prima extentie voor de meest populaire online-muziekwinkel. Waarbij de vraag is of de Music-store zo populair is door de iPod of andersom… :wink: 8)