Nieuwe witte macbook

Beste Daar net naar lab9 in kortrijk gemailt voor de nieuwe witte macbook ze zeggen dat deze nog niet beschikbaar is dat ik het vorige model dus de 2.1ghz moet nemen klopt dit of waar zou ik deze anders kunnen kopen?

[url=http://store.apple.com/be-nl/browse/home/shop_mac/family/macbook]Hier[/url]?

[quote:b8b63872bd="Pieterr"][url=http://store.apple.com/be-nl/browse/home/shop_mac/family/macbook]Hier[/url]?[/quote:b8b63872bd]

idd maar als ik bestel kan ik nergens keyboard azerty belgie kiezen

Dan bestel je telefonisch. Dan kun je ook met enig aandringen in plaats van Apple Care Protection Plan het veel goedkopere Apple Care Parts & Labour proberen los te krijgen. Bij problemen moet je hem dan wel zelf ergens binnendoen,want ze halen hem dan niet op, maar daar staat weer tegenover dan je ook niet twee keer op de koerier hoef te wachten.

[quote:8524e84981="sachavn"]idd maar als ik bestel kan ik nergens keyboard azerty belgie kiezen[/quote:8524e84981] Is dat niet wat ze bedoelen met "Toetsenbord (Belgisch)" ?

[quote:8524e84981][b:8524e84981]Keyboard en documentatie[/b:8524e84981]

Kies de gewenste taal voor het toetsenbord en de gedrukte documentatie die bij uw MacBook worden geleverd.

[b:8524e84981][X] Toetsenbord (Belgisch) & Gebruikershandleiding (Nederlands)[/b:8524e84981]
[.] Keyboard (Belgian) & User’s Guide (English)
[.]Toetsenbord (Internationaal Engels) & Gebruikershandleiding (Engels)
[.] Toetsenbord (US) & Gebruikershandleiding (Engels) [/quote:8524e84981]

idd zie het nestaan gisteren avond stont deze er niet bij

Verplaatst naar 'algemeen'

Zitten er geen comma's op een azerty toetsenbord?

Zit er geen k op een qwerty toetsenbord? (comma's)

Volgens mij zitten er wel komma's op een azerty en wel een k op een qwerty.

[quote:4cd8ee61af="boriskiss"]Volgens mij zitten er wel komma's op een azerty en wel een k op een qwerty.[/quote:4cd8ee61af]

En volgens mij heb jij geen gevoel voor humor.

En volgens mij opent sachavn voor elke handeling die hij vandaag doet een nieuw topic.

En hoop ik dat hij niet in het onderwijs zit om onderwijs te geven. :wink:

Kwertie?