nieuwe Yahoo! messenger !!

de windowszers hebben weer geluk met de nieuwe yahoo messenger die wat hoger staat dan de msn 6 :p deze heeft zelfs pratende emoticons :lol: (o.a van de happy tree friends :innocent: )

hopelijk is yahoo wél zo slim om snel aan de mac versie te beginnen. In ieder geval heb ik de windows versie getest en die is echt stukke leuker en beter dan die msn 6 :smiley:

alleen kan ik mn msn gebruikers maar niet overhalen ze zitten steenvast aan die msn 6 :cry:

ga dan gewoon aan proteus of fire, dat zijn mulitclients waarin je alles en iedereen online ziet, misschien niet zo fancy als iChat of andere, maar wel altijd handig!

mjah maar de functies van yahoo zijn echt top er zit zelfs een radio player bij :D

kan handig zijn, maar daar gebruik ik iTunes al voor... :D

Wat ik persoonlijk goed vond in ICQ is het feit dat je mobile sms berichten kon sturen naar de meeste landen in de wereld. Best wel handig voor mij want m'n vriendinnetje zit in thailand :(

Weet iemand een alternatief?

[quote:f0e0f887f8="reneo"]ga dan gewoon aan proteus of fire, dat zijn mulitclients waarin je alles en iedereen online ziet, misschien niet zo fancy als iChat of andere, maar wel altijd handig![/quote:f0e0f887f8] Zelf ben ik erg weg van Adium, ook een multiclient messenger, en deze ziet er toch echt heel errug slick uit. En echt alles is naar eigen smaak aan te passen.

[quote:6f4a8dc1f9="Sybke"][quote:6f4a8dc1f9="reneo"]ga dan gewoon aan proteus of fire, dat zijn mulitclients waarin je alles en iedereen online ziet, misschien niet zo fancy als iChat of andere, maar wel altijd handig![/quote:6f4a8dc1f9] Zelf ben ik erg weg van Adium, ook een multiclient messenger, en deze ziet er toch echt heel errug slick uit. En echt alles is naar eigen smaak aan te passen.[/quote:6f4a8dc1f9]

Kun je ook sms berichten sturen wereldwijd?

[quote:28b17bf9ad="Sybke"][quote:28b17bf9ad="reneo"]ga dan gewoon aan proteus of fire, dat zijn mulitclients waarin je alles en iedereen online ziet, misschien niet zo fancy als iChat of andere, maar wel altijd handig![/quote:28b17bf9ad] Zelf ben ik erg weg van Adium, ook een multiclient messenger, en deze ziet er toch echt heel errug slick uit. En echt alles is naar eigen smaak aan te passen.[/quote:28b17bf9ad]

Holy sh*t, deze is dus ECHT zwaar relaxed, iChat met MSN support 8) :stuck_out_tongue:

Thnxs!!!

Hoe het precies zit weet ik niet, maar kijk maar eens naar www.sms.ac. Kan je gratis sms'en via je mobiel. Zeggen ze.

[quote:517f560e70="Sybke"]Zelf ben ik erg weg van Adium, ook een multiclient messenger, en deze ziet er toch echt heel errug slick uit. En echt alles is naar eigen smaak aan te passen.[/quote:517f560e70]

Werkt idd érg goed!
Ik had r nog nooit van gehoord.
Hij laat alleen mijn buddylist niet zien, alleen de mensen die online zijn…
Is dat aan te passen?

[quote:d1937adb71="arneblk"]Is dat aan te passen?[/quote:d1937adb71] Ja dat is aan te passen, zelfs de kleuren voor Offline, Away, Busy etc zijn aan te passen.

[quote:30362287c8="zebaz"]Hoe het precies zit weet ik niet, maar kijk maar eens naar www.sms.ac. Kan je gratis sms'en via je mobiel. Zeggen ze.[/quote:30362287c8] Tis simpel, sms.ac heeft een boel sms-jes gekocht en bieden die gratis aan op hun site. een sms-server gedraagt zich praktisch hetzelfde als een mail server, dus je kunt via een html-formulier een sms sturen. Je moet uiteraard wel de landcode gebruiken als je wilt sms-naar iemand in het buitenland.

Met een zelfde soort functie (bijna klaar, beta-status) ben ik bezig met een tab voor msn messenger (pc only helaas), kun je sms-en vanuit msn.

Maarre iemand al info gevonden over een update voor de mac-versie van Yahoo Messenger?

yahoo heeft een sms dienst hoor dus kan wel :D

Proteus en fire hebben mij nooit kunnen bekoren. ik vond ze lelijk en onlogisch. Ik zal zodra ik thuis ben eens Adium bekijken. Link?

Verder heb ik ook geen behoefte aan veel van de spullen die bij de IM-proggies zitten en wat ik als 'troep’beschouw. Als je maar 1-op-1 kunt tekstchatten, groepschat is wel handig, voicehcat scheelt telefoonrekeningen en videochat is ook wel nuttig. Een makkelijke unieke naam (geen stomme ellenlange teksten als ik bij MSN mess. op een windooz zag) die GEEN e-mailadres is, snel zien wie er online is, prima.
Maar 1000-en emoticons ofzo? Nee hoor…

aan Aglea: heb je proteus 4 al eens geprobeerd? Ik vind hem super, mensen koppelen aan je adresboek, de keuze om overal, netals in ichat, met balonnetjes te chatten en tab-bladen voor meerdere gesprekken! Adium ga ik ook bekijken

Adium vond ik op de site ook niet echt spannend (qua uiterlijk), maar misschien kwam dat omdat ik werd afgeleid door Shrek... :D :P Heb wel gedownload, maar nog niet geïnstalleerd.

Zal de nieuwste Proteus ook maar eens bekijken dan.

[quote:dd2a84978e="Aglaea"]Proteus en fire hebben mij nooit kunnen bekoren. ik vond ze lelijk en onlogisch. Ik zal zodra ik thuis ben eens Adium bekijken. Link?[/quote:dd2a84978e] [url=http://www.adiumx.com/]Adium Homepage[/url], check ook eens de screenshots!