nieuweling die zich effe komt voorstellen

Hi,

ik ben nieuw op het forum en kom me even voorstellen. Ik piep al een tijdje hier op het forum rond, omdat ik erover denk om deze zomer een powerbook aan te schaffen. Ik weet alleen nog niet goed past bij m’n studie’s. (maar na de examens loop ik eens langs bij een paar maccers op de campus).
Allezins hou ik jullie op de hoogte!

Groetjes,
Jasmine aka Virginfly

PS : ik hoop dat ik dit niet verkeerd geplaatst heb.

Misschien hoort dit in de apple louge, maar ik vindt het geen probleem als je het hier plaatst hoor ! Verder: Welkom op dit Forum !

nee hoor voor mij zit je goed en welkom

Welkom, ik heb mijzelf nog nooit voorgesteld, ben eerder achtegesteld ;)

Welkom op het forum, goede keuze om een bij een mac te proberen. Kijk uit werkt zeer verslavend

Gegroet,
iDD

Ook van mijn kant: welkom op het forum, als je met vragen zit aarzel dan niet om ze te stellen!

[quote:67428f47a8=“Virginfly”]…omdat ik erover denk om deze zomer een powerbook aan te schaffen…[/quote:67428f47a8]

Goeie keuze, kijk eens naar deze:

• 512 MB DDR333 SDRAM - 1 SO-DIMM
• ATI Mobility Radeon 9700 128 MB dual
• Ultra ATA-schijf van 100 GB (5400 rpm)
• SuperDrive (dvd±r-/cd-rw-eenheid) met 8-voudige snelheid
• AirPort Extreme-kaart
• Toetsenbord met backlightverlichting & Mac OS
• 1,67 GHz PowerPC G4
• 15,2-inch TFT-beeldscherm
• Interne 56K-modem
• Lichtnetadapter
• Batterij
Meestal verzendklaar:
3 dagen
Gratis geleverd
Prijs: Eur 2.081,81
BTW: Eur 437,18
Subtotaal: Eur 2.518,99

Bovenstaande configuratie heb ik in men bezit en ik moet zeggen: het is de [b:67428f47a8]perfecte[/b:67428f47a8] computer. Let wel op dit is de prijs zonder studentenkorting!

[quote:67428f47a8=“Virginfly”]Ik weet alleen nog niet goed past bij m’n studie’s.[/quote:67428f47a8]

Wat studeer je juist?

[quote:67428f47a8=“iDayDreamer”]…Kijk uit werkt zeer verslavend…[/quote:67428f47a8]

iDayDreamer heeft 200% gelijk hoor :smiley:

In ieder geval veel succes (ook met je examens) en hou ons op de hoogte!

Niels

Wat studeer je eigenlijk, of wat ga je doen?

Zelf volg ik een studie aan de Hogeschool Zeeland : Elektrotechniek (Technische informatica & Megatronica). Voor de meeste programma’s zijn er wel vervangende pakketen te vinden. Helaas niet alles, maar dat doe ik dan op school (of ik pak mijn laptop ff terug (uitgeleend aan mijn zusje))

Gegroet,
iDD