Nu nog in 3 seconden opstarten met 12539 foto's in de bibliotheek ;-)
Tot op heden geen enkel probleem gehad met autorotate in slideshows. Juist na 5.04 tonen al mijn photos die automatisch door mijn 300D goed zijn gezet; verkeerd in de slideshows... ERG irritant dat er weer een updat eis die je gewoon niet kunt vertrouwen...
Ik irriteer me nog steeds aan een ding bij het importeren het ronddraaiend rondje met streepjes staat bij mij door de tekst. Die moet er net iets achter komen als je het mij vraagt en de kleuren van foto's die ik van internet Hi res zijn verkleurd de kleuren kloppen nog niet. Had het al een keer gevraagd om het forum maar weet nog niet wat ik moet veranderen om dat eventueel goed te krijgen, iemand een idee?
Hoe weet je nou wat de snelheid is van de internet verbinding die je hebt
ik weet niet hoe ik dit op de mac kan vinden?
En ik snap het verschol tussen mbps, kbps etc helemaal niet? draadloos kan
tot 54mbps geloof ik thuis heb ik geloof ik 100mbps/kbps (Chello classic) abbonement?
Maar welk abbonement heb je als je 400 kbps hebt en welke provider?
Snap de verschillen tussen Mbps Kbps en Kb/s niet
Ben ik de enige die nu geen foto's meer kan importeren? Hoe ik het ook probeer (camera->USB->iPhoto, cardreader->USB->iPhoto en kopie op HD-> iPhoto, hij crashed!
Veel wrijving deze keer, weinig glans…
Ik kan opeens geen trefwoorden meer toevoegen aan foto's. :apple:-I werkt niet meer bij mij!
Nog iemand die dit heeft?
[quote:4de581a455="Albert Zeeman"]Tot op heden geen enkel probleem gehad met autorotate in slideshows. Juist na 5.04 tonen al mijn photos die automatisch door mijn 300D goed zijn gezet; verkeerd in de slideshows... ERG irritant dat er weer een updat eis die je gewoon niet kunt vertrouwen...[/quote:4de581a455]
Ik heb dit gehad na de update van iPhoto 4 naar 5. (Canon G5)
Ik heb uiteindelijk de hele fotobibliotheek opnieuw opgebouwd door iPhoto met de alt-toets ingedrukt op de starten.
Daarna probleemloos.
[quote:d62b7dd42f="Remon"]Hoe weet je nou wat de snelheid is van de internet verbinding die je hebt ik weet niet hoe ik dit op de mac kan vinden? En ik snap het verschol tussen mbps, kbps etc helemaal niet? draadloos kan tot 54mbps geloof ik thuis heb ik geloof ik 100mbps/kbps (Chello classic) abbonement? Maar welk abbonement heb je als je 400 kbps hebt en welke provider? Snap de verschillen tussen Mbps Kbps en Kb/s niet[/quote:d62b7dd42f]
De snelheid test je onder andere met:
de getallen waar jij het over hebt zijn gedefinieerd in bits, niet in Bytes.
1 Byte=8bits.
een 512 kbps abonnement levert dan een snelheid op van ongeveel 64 Kilobyte per seconde.
dus een downloadsnelheid van 400 Kb per seconde is 400 x 8 = 3200 kbits/sec
Waarschijnlijk een 3 Mbit verbinding. Klopt dit, PureLogic?
De draadloze verbinding kan dit dus makkelijk bijfietsen met z’n 54mbps.
Dit is wat ik er van weet/denk te weten. Als ik het niet correct uitleg; gaarne correctie.
[quote:b3d6d923ad="Rico Royal"]Ik kan opeens geen trefwoorden meer toevoegen aan foto's. :apple:-I werkt niet meer bij mij!
Nog iemand die dit heeft?[/quote:b3d6d923ad]
Is opgelost inmiddels. Het info venster was buiten beeld, dus ik zag het niet.