Nieuws Screensaver?

Hallo iedereen,

Ik had even de volgende vraag; ik was vandaag naar de Apple Center in Maastricht geweest en zag dat daar overal een bepaalde screensaver aan stond. Het had een blauwe achtergrond en liet telkens het laatste nieuws zien. Weet iemand welke dit is en waar ik deze kan downloaden?

Cheers!

greetz Me :apple:

Dat is de nieuwe RSS screensaver die standaard in Tiger zit. :)

Die heet RSS Visualizer, en zit standaard in Tiger. :)

okay, uhm er is dus geen enkele mogelijkheid dat ik dat in 10.3.9 kan gebruiken?

Als iemand hem op het web zet zodat jij hem kan downloaden dan gaat dat anders niet :(

Oh man, had echt gehoopt dat het ook beschikbaar was voor 10.3.9, he probleem is namelijk dat ik nog een oude G3 B&W heb.. en denk niet dat het echt bevorderend is om dan 10.3.9 te gaan kopen... ben wel van plan binnenkort nieuwe mac te halen maar dan nog.

:frowning: nouja afwachten dan maar

Je bedoelt zeker 10.4 om niet te gaan kopen. Uit je vorige antwoorden bleek dat je 10.3.9 al hebt (update is natuurlijk gratis)

ja sorry ben moe, dat bedoelde ik ook ja.. :roll:

ik moet eerlijk zeggen het is de 1 na beste screen saver ooit

de beste is al heel oud een mannetje op een eiland :stuck_out_tongue: konk vroegaa (kuch :P) heel lang naar kijken

:) hehe, ja doe die dan maar :P

Cheers :apple:

k' ep nog een [url=http://www.putfile.com/media.php?n=rssscreensaver1]filmpje[/url] gemaakt voor de mensen die 't niet kunnen testen enzo :D