Nieuwste aMSN hier te downloaden.. (0.91)

http://prdownloads.sourceforge.net/amsn/amsn-0-91-with-skins.dmg?download

Greetz Dennis

[quote:8519dc3b15="dennis"]http://prdownloads.sourceforge.net/amsn/amsn-0-91-with-skins.dmg?download

Greetz Dennis[/quote:8519dc3b15]

yeah baby yeah… nu nog hopen dat er wat flinke verbeteringen zijn in de GUI en snelheid…

start sneller op, mooier icoontje, andere weergave venster, ... heeft ingelogd venstertje is helaas nog steeds achter je andere schermen en komt er niet voor.... aangegeven dat je mensen in jouw msn lijst hebt staan en zij jou niet (viel me al op dat degene nooit iets tegen me zei, maar ik zei dan ook nooit iets tegen haar). extra opties bij de personen waarmee je spreek (zoals wanneer laatste keer online/offline en andere dingen) opties: geavanceerd is nu met aankruisvakjes etc ipv tekstlijnen die handmatig veranderd moeten worden.

(heb het nu vijf minuten gebruikt) al met al meer upgrades van aMSN 0.90 naar 0.91 dan van msn 3.5 naar 4…

Changes (English): Sound now works in Mac OS 10.2 Jaguar Small integration with iTunes New skin (aDarwin), the first aMSN skin designed by a Mac user (thanks to Daniel Buenfil) Many bugs fixed General user interface improvements (more Aqua-ish) Scroll wheel support Users can define personalized nicknames for contacts (and can also change their contacts' colour in the contact list) Command-H to hide application now works Command-A to select typed text now works It is now possible to have a different nickname for the contact list and for individual conversations More preferences are accessible to users It is now possible to file conversation logs per month

Ik vind hem goed. Het is zeker geen ichat, maar wat betrefd msn-clients is hij overduidelijk heer en meester. Zeer spijtig is toch wel, dat hij niet aanvoelt als apple software, wat maar logisch is, want het was eerst een zeer bescheiden project voor linux. Het is ondertussen al uitgegroeid toch een vrij bekend stukje software. Ongetwijfeld dat er nog heel wat verbetering zullen komen van de makers. Maar als ik héél eerlijk mag zijn: hoop ik nog stilletjes op een msn-functie in ichat.

Peach

beterrzzz ff checken! :D

Hmmm, 'k moet zeggen dat ik er nog steeds niet kapot van ben, maar is wel een stukkie beter dan MSN4. Raar alleen dat de scrollbalken in mijn voorkeuren panel het niet willen doen... Geef mij dan toch maar Proteus... :sealed:

het enigste probleem wat ik heb is dat ik de voorkeuren niet op kan slaan omdat de knop opslaan buiten beeld valt. Maar dat had ik met 0.90 ook al. Bestaat daar geen toetscombinatie voor???

Maar goed, je moet wat met een max resolutie van 800x600 op je iBook G3 300 MHz

Kan iemand mij de smaal iTunes integration uitleggen? Ik kan 'm niet vinden :?

Ja dat wil ik ook wel eens weten

Geweldig! 0.90 werkte niet op m'n Snow met 10.2, maar 0.91 wel. Wat een heerlijkheid vergeleken met MSN4! "Huh, jij kon die fotootjes toch niet doen omdat je een Mac had?" "Klopt, maar heb een ander soort msn nu" "Ow cool!"

Precies. Leuk hoor, compliment.
Enige irritant is dat ik op de een of andere gekke manier zomaar opeens gesprekvensters
te zien krijg terwijl ik niks doe en die andere helemaal niks tegen me zegt!

Klein detail.

hm.. interface is verbeterd.. maar nog steeds niet heel mooi.. voor de rest is het wel een goede update.. alleen ik kan nog neit de iTunes integration vinden :roll:

gevonden na wat rondneuzen in de tcl scripts ;)

waneer je in een chat window zit, righterklik->iTunes :slight_smile:
(of ctrl->click voor een 1 button mouse)

ah haaa.. wel grappig.. niet echt nodig :)

[quote:cce30cc769="Fontaholic"] Enige irritant is dat ik op de een of andere gekke manier zomaar opeens gesprekvensters te zien krijg terwijl ik niks doe en die andere helemaal niks tegen me zegt!

Klein detail.[/quote:cce30cc769]

Als je weet wat het is vind je het fantastisch. aMSN opent vensters zodra iemand anders in zijn msn op jouw naam klikt en een venster opent bij hem/haar, normaal gaat diegene dan typen en nadat diegene de eerste zin heeft getypt popt er een schermpje bij jouw open. Bij aMSN dus meteen zodra de ander het venster al opent. Het leuke is dat je tegen mensen kan gaan praten voordat ze iets tegen jouw hebben kunnen zeggen, maar je kan ook zien dat mensen af en toe jouw venster openen omdat je bijv net je msn naam hebt verandert of waarom dan maar ook, Het is geen bug, je kan het uitproberen door msn 4 (of een andere) tegelijkertijd te hebben draaien met een andere account en dan je eigen account aan te klikken…

iTunes functie vind ik echt geweldig!

Het blijft er een beetje knullig uitzien. Maar het werk prima! :lol:

En je kunt zien welke contacten jou wél - :slight_smile: en welk contacten jou níet :frowning: in hun lijst hebben staan.

Ik vind het uiterlijk wel mooi, vooral met het darwin skinnetje :)

Wat ik wel storend vind, als ik een chatsessie minimaliseer, kan ik vaak daarna niks meer typen in het scherm, uiteraard nadat ik hem weer gemaximaliseerd heb.

weet iemand ook wanneer de echte update van msn vor de mac er aankomt?

Ben namelijk sinds twee weken geswitched van pc naar mac, maar mis de mogelijkheden die k had op msn 6.2 wel, zit nu met msn 4.0 te brabbelen.

Is deze versie trouwens een volwaardige msn of een beta??

:stuck_out_tongue:

Ghehe..

Nee het is zowaar een VOLwaardige update!

En daarom ook zo slecht, ga over op Amsn!
Webcammen zal nog wel een poos duren,
maar Amsn is zeker goed op weg.

@Keko: Heee… Da’s inderdaad best interessant!