Nieuwste versie Windows Mediaplayer ontbreekt volgens NOS

Ja ik had gister al gemaild en reactie: [quote:66ce488e65]Geachte mevrouw ...,

Dank u voor uw e-mail. Uw reactie/opmerking heb ik ter informatie
doorgezonden naar de betrokken redactie.
Met vriendelijke groet,

N.Kosterman
NOS Publieksvoorlichting[/quote:66ce488e65]

Heb er ook maar weer eens een mailtje aan gewaagd. Zo wordt het toch nog een tamelijk indrukwekkend protest :wink:

Ik kijk elke dag (fijn in Italie) het NOS-TV nieuws, dat gaat wel goed met RealPlayer. En de filmpjes in W@@MediaPlayer werken ook goed, zoals zelf trouwens suggereren:

U maakt gebruik van een verouderde Windows Mediaplayer. Om de multimediafragmenten te bekijken, zult u een nieuwe versie moeten installeren. Er zijn versies voor Windows en voor de Apple Macintosh.

(download hier de update)

In sommige gevallen is het echter voldoende om het fragment af te spelen in de player zelf. Als u dat doet, wordt u gevraagd om nieuwe componenten te installeren. Om het fragment in de player te openen, klikt u op de link aan de rechterzijde van deze tekst.

Onze excuses voor het ongemak.

Via deze link kan je het journaal direct in realplayer afspelen,

http://portal.omroep.nl/?nav=vzmlDsHEhGUcQtG

Ik heb ook een mail gestuurd naar de nos, al een tijdje terug, maar kreeg geen antwoord.
de ‘nieuwe’ site van de nos is ronduit @$%§?¢!!!

Het is een puike site en de enige echt serieuze voor m'n nieuwsvoorziening op Internet. Tenminste..... als ie werkt, maar daar ontbreekt het voor Mac gebruikers dus aan. Het laatste Journaal zien gaat wel, maar de afzonderlijke filmpjes vormen vaak een probleem en dus zeker ook het trage laden van de site op zich in Safari.