nihm barijen in ni-cd lader

ik heb onlangs gelezen dat je geen nihm baterijen mag laden in een ni-cd lader ik laad mijn nihm baterijen altijd in mijn ni-cd lader is dit schadelijk voor mijn baterijen? moet ik een nieuwe lader kopen ?

dank op voorbaat

Erg dom, kan tot hevige explosies leiden. Waarom doe je het eerst en ga je dan pas vragen stellen? :sealed:

Ewout

"ik heb onlangs gelezen dat je geen nihm baterijen mag laden in een ni-cd lader".....en je doet het toch.

Ik heb er ook een paar (van die intelligente vragen):
Ik heb onlangs gehoord dat je geen huisdieren in de magnetron mag stoppen.
Ik heb mijn natte hamster zojuist in de magnetron gestopt, hij moet nog 2 minuten. Is dit schadelijk voor mijn magnetron? Moet ik een nieuwe magnetron kopen?

Ik hoorde onlangs dat je geen coke met alcohol mag combineren. Ik heb zojuist 4 glazen whisky en een gram coke gesnoven. Is dit schadelijk voor mijn gezondheid? Moet ik nu een nieuwe neus?

Ik hoorde onlangs dat je geen chloor met andere schoonmaakmiddelen moet vermengen. Ik heb mijn moeder zojuist een sopje van bleekmiddel en Jif gegeven. Zij ligt nu bedwelmd op de badkamervloer. Is dat schadelijk voor mijn tegels? Moet ik nu een nieuwe badkamervloer kopen?

Ik hoorde onlangs dat ik eens naar de dokter moest om mijn hoofd na te laten kijken. Ik ga lekker niet en plaats allerlei idiote opmerkingen op dit forum. Is dit dit schadelijk voor mijn imago? Moet ik nu een nieuw profiel aanmaken?

En games illegaal downloaden mag niet…maar je zou het toch doen…(vertelde je in een ander bericht vandaag).

jij bent heel grapig evilglenn

ja ik begrijp het al beter niet laden even een nieuwe lader kopen