Nike + iPod schoenen

Bij het Designer Outlet Centrum in Roermond hebben ze ook een Nike winkel waar ze ook 2 versies van deze schoenen hebben! :)

De schoenen zijn ipc het probleem voor velen niet, meer de kledinglijn denk ik. Die is erg beperkt nog, ik kom net terug van het lopen en geloof me, dat shirt van nike is best warm haha!

Misschien een beetje een stomme vraag maar werkt het ook met een gewone Ipod of alleen met een nano?

Helaas een stomme vraag, maar je opent er in ieder geval geen topic over haha.

Helaas, het kan alleen met een ipod nano. Een van de redenen is, dat de nano geen harde schijf heeft maar een flash geheugen, of hoejehetooknoemt.

Ik ben er echt over te spreken, echt een leuk item!

Hmm...ik heb gewoon een gat gemaakt in de zool van mijn loopschoenen, sensortje erin, zool terug leggen en lijkt prima te werken.

[quote:bb6ff197a3="Pankra Studio"]Hmm...ik heb gewoon een gat gemaakt in de zool van mijn loopschoenen, sensortje erin, zool terug leggen en lijkt prima te werken.[/quote:bb6ff197a3]

Dat werkt sowieso prima, als je het over de sensor hebt.

De gevolgen voor de demping in de schoen e.d. kunnen vervelender zijn…

Ik zou niet gaan snijden in je zool, als een echte ant fucker zeg ik, plak hem erop met tape. Heb ik ook de eerste kms er mee gedaan!

Vette set nog steeds, loopt nog prima en ik vind het meer dan genoeg info!

[quote:7f487a9dac="djdnl"]Ik zou niet gaan snijden in je zool, als een echte ant fucker zeg ik, plak hem erop met tape. Heb ik ook de eerste kms er mee gedaan!

Vette set nog steeds, loopt nog prima en ik vind het meer dan genoeg info![/quote:7f487a9dac]

shoepouch… paar euro en je bent klaar…

maar goed, ik ben ook nog immer super tevreden en en blij dat Nike z’n best doet dat zo te houden. Mocht je wat nieuws willen, dan komt er op de nike-site wel weer een functie bij. Widgets, je km’s overdragen aan je favo-sporter, trash-talk tegen de mensen in je loopgroep, Lace Armstrong die je na een nieuw PR feliciteert etc. etc.
Erg Amerikaans en gelikt, maar wel nice.

Enige wat ik minder vind is de blinde bediening in de armband. Kunt niet nano erin doen en dan alles opstarten… Maar wellicht dat de horloge-lijn die Nike in mei lanceert en samenwerkt met de nano/sensor-set dit minipuntje van kritiek wegneemt (tegen forse betaling dan, maar toch).

Ik gebruik die longsleeve van nike (aanrader), en dan kun je net door dar rubberen sealtje zien wat je tijd is op dat moment, en als je met een doel loopt (klinkt goed haaha) dan zie je de km's aflopen. Ik gebruik de doel widget van nike, leuk .

En vooral als Armstrong je feliciteert, grappig.

[quote:46f370669a="djdnl"]Ik gebruik die longsleeve van nike (aanrader), en dan kun je net door dar rubberen sealtje zien wat je tijd is op dat moment, en als je met een doel loopt (klinkt goed haaha) dan zie je de km's aflopen. Ik gebruik de doel widget van nike, leuk .

En vooral als Armstrong je feliciteert, grappig.[/quote:46f370669a]
longsleeve klinkt goed, maar jij had die geloof ik via via gekocht…
Ik heb ze nog niet in de winkels gezien…

maar goed, die horloges die eraan komen klinken ook prima :wink:

[quote:09553a21c0="Zeikhoff"][quote:09553a21c0="djdnl"]Ik gebruik die longsleeve van nike (aanrader), en dan kun je net door dar rubberen sealtje zien wat je tijd is op dat moment, en als je met een doel loopt (klinkt goed haaha) dan zie je de km's aflopen. Ik gebruik de doel widget van nike, leuk .

En vooral als Armstrong je feliciteert, grappig.[/quote:09553a21c0]
longsleeve klinkt goed, maar jij had die geloof ik via via gekocht…
Ik heb ze nog niet in de winkels gezien…

maar goed, die horloges die eraan komen klinken ook prima ;)[/quote:09553a21c0]

Ik heb die sleeve gekocht bij run2day in amsterdam, in rotterdam hebben ze hem ook! Maarre horloge? watte?? hoe?? wanneer??? ik weet van niets :smiley: :mrgreen:

lees en smul...

http://www.ilounge.com/index.php/news/comments/nike-ipod-watch-details-photos-leaked/9386

[quote:435c0d45d9="Zeikhoff"]lees en smul...

http://www.ilounge.com/index.php/news/comments/nike-ipod-watch-details-photos-leaked/9386[/quote:435c0d45d9]

moet hebben moet hebben moet hebben hahhaha

goed man, dit is wel een oplossing, en een leuke item!