Nike+ Running App op iPod touch 5gen probleem

Ik zit met de volgende situatie, ik heb de meest recente iPod touch (5de generatie) en ik wil deze graag gebruiken voor de Nike+ Missions.

Ik installeer de nike+ running app op mijn iPod Touch en ren een rondje. De data wordt netjes naar nike+ gesynced maar wordt geregistreerd als gelopen op een iPod Nano en dus niet als iPod Touch (terug te vinden bij de details van een activiteit).

Bij de nike missions website kan ik alleen als het te gebruiken device een iPod Nano selecteren. Als ik vervolgens een missie start en ga rennen dan wordt na het syncen mijn run niet geaccepteerd want het is geen iPod Nano, arrrgh.

Het aan / uitzetten van nike+ op het instellingen scherm van mijn iPod touch heeft geen effect.

Meer mensen die hier tegen aan zijn gelopen en / of een oplossing weten?

Ik denk dat het gewoon een kwestie van naam veranderen is..?

Wat bedoel je precies? Er valt niets te veranderen qua naam.

Runs vanaf mijn iphone komen wel netjes binnen als zijnde verzonden vanuit de running app.

Zelfde app en account leiden op mijn ipod tot een ipod nano registratie.

Het lijkt me eerder iets met het account te maken hebben...
De instellingen van het account..

Nee daar ligt het niet aan, de lijst toont het type device (running app, nano, fuelband, sportswatch) dat de activiteit heeft registreert en niet de naam van het device. Om de 1 of andere reden wordt de touch als nano geregistreerd, bij nike support hebben ze er ook geen verklaring voor, gok dat het een bug in de running app is oid. Gebruik voorlopig wel m'n iPhone wel.

Nike Support heeft het probleem inmiddels erkend en er wordt gewerkt aan een fix.