Nintendo DS, niet te kinderachtig?

He iedereen,

ben al jaren een OSX gebruiker, en zeer tevreden.

maar een echt lekker game-ervaring heb ik nou niet echt op de mac.

Nu zag ik deze week iemand met nintendogs op haar nintendo DS. En toen dacht ik, da’s wel leuk…

mijn vraag is: ZIjn er mensen hier die een DS hebben?, of daar ervaring mee hebben?, of het leuk is, of snel verveelt?.. En of er iemand hier een DS heeft met nintendogs?

'k heb zo’n idee dat het wel eens leuk zou kunnen zijn… maar ik twijfel of ik het toch zou moeten kopen…

ben benieuwd,

:wink: Max

Hardstikke leuk! M'n zoontje van 7 geniet er dagelijks van :wink:

ik heb er ook een en ik heb er heel veel lol mee vooral nu je ook online kunt spelen :lol:

Mariokart DS schijnt erg leuk te zijn. Ik overweeg om na de jaarwisseling ook een Nintendo DS aan te schaffen.

Je moet alleen niet al te grote kolenschoppen hebben. Ik heb er één en krijg na een kwartier RSI verschijnselen. Voornamelijk omdat het het een tamelijk petieterig ding is. Volgens mij is hij meer voor kinderhandjes gemaakt.

Ik heb zowel met een DS als met een PSP gespeeld en ik moet zeggen dat de PSP mij iets lekkerder in de hand lag en ik ook erg blij was met de extra functies. Plus dat ik aparaten, zeker iets wat prominent zichtbaar is, ook koop op uiterlijk en ik de PSP een stuk mooier vind.

Bedenk met name wat je wilt gaan doen: welke spellen wil je spelen en welke extra’s wil je kunnen met je handheld.

Ik heb zelf nog niet GTA op de PSP mogen aanschouwen. Maar een GTAIII op handheld formaat met dezelfde kwaliteit als ‘destijds’ op de ps2? Jummie! Dat kan ik helaas niet zeggen van de DS ;).

Jochem

Ik heb hem gehad, ik speelde de spelletjes niet meer dus heb ik hem verkocht (super mario 64 DS, asphalt urban GT en demo) ik vondt het gewoon niet meer leuk. Dus ik verkocht hem voor 180,-

ik heb em en heb nu sinds kort ook Mario Kart DS, die met wifi online kan. EEN WOORD: GEWELDIG!

Maarja hier spreekt een Nintendo Fanboy…

En het is echt niet alleen voor kinderen! Ik heb ook Mario & Luigi: Partners in Time en de humor ligt echt ver boven kinderachtig!

Ik ben nu 21 en vind alles wat nintendo maakt nog steeds geweldig…
Nintendogs is ook leuk als je van honden houdt, maar dat is inderdaad een beetje kinderachtig, het is eigenlijk gewoon een tamagotchi on speed.
Maar je moet er van houden (er zijn ook vrouwen van 50 die the Sims spelen).

Ik ben een iets oudere Nintendo fan en ik heb een DS gekocht, in eerste instantie vanwege Castlevania: Dawn of Sorrow maar toen ik zag wat er volgend jaar allemaal uit moet komen was ik helemaal verkocht! Super Princess Peach! Waarin nu eens Mario gered moet worden!

Ik heb flinke handen maar nergens last van. Het touch screen is een leuke gimmick. Enzovoort, enzovoort.

Ik heb er een. Gekocht voor de kinderen eigenlijk, maar ik vind 'm zelf ook (onverwacht) erg leuk. De styling van de spelletjes is soms wat kinderlijk, maar de gameplay niet. erg leuke, verslavende spelletjes! Ook ik heb grote kolenschoppen, maar geen last van RSI-achtige klachten.

Geen enkele verleiding gehad een PSP te kopen overigens.

Iedereen bedankt voor reacties...

ik twijfel nog steeds, maar wat ik vooral zo bijzonder aan de DS vindt is dat extra touchscreen; da’s misschien iets origineler dan de PSP…

en het viel me ook op dat de PSP een stukje duurder is… voor iets waarvan ik niet of het helemaal mijn ding is… …lijkt me wat aan de prijzige kant…

ik denk er nog eens over na… (ben binnenkort jarig; wellicht een leuke wens…)

En ik geloof dat élk apparaat tegenwoordig wel RSI kan opleveren: Ipod, PB Touchpad, mob. telefoon, afstandbediening, muis, nintendo… …alles met mate denk ik dan…

ik vind de PSP zo tegenvallen qua game-aanbod. Misschien GTA.. maar dan? En GTA vind ik na versie 3 ook al niet leuk meer.. te veel van het zelfde.

Het gave van de PSP is dat je er ook video en muziek op kan spelen en dat je em helemaal kapot kan hacken.

Trouwens ook geen klachten hier met spelen… ik denk dat je de DS kan zien als SNES controller… daar heb ik toen der tijd ook niemand over horen klagen.

Is het plug en play met airport?

Ik heb alles verkocht: nes / snes / n64 / GC maar mario kart is zo leuk tegen anderen… zal ik mijzelf een DS geven?

heb sinds gisteren een DS...

gekregen voor mijn verjaardag…

mét de nintendodogs…

ééérg leuk. :lol:

meer mensen hiero met een DS, die tips kunnen geven?, of suggesties wat het leukste splletje is voor de DS?..

Nou mijn broertje van 13 heeft er ook nog dagelijks plezier van hoor...

en hij vindt ‘Advance Wars’ (ofzo) en idd ‘Nintendogs’ helemaal geweldig!

[quote:a3c3944a4e="Meneer Guggenheimer"]Is het plug en play met airport?

Ik heb alles verkocht: nes / snes / n64 / GC maar mario kart is zo leuk tegen anderen… zal ik mijzelf een DS geven?[/quote:a3c3944a4e]

Hé Meneer Guggenheimer, ik zie dat u honderd bent wgeworden!

Ik zou een PSP kopen :D

DS werkt goed samen met Airport, alles gaat duidelijk stap voor stap :)

Ja, hier ook een met een NIntendo DS.

Ik heb hem van dag 1 en heb er nog geen moment spijt van gehad. Zijn al een paar pareltjes van spelletjes uitgekomen… Mario Kart DS, Advance Wars, Nintendogs,…

[quote:ea3a214633="LoveBug356"]Ja, hier ook een met een NIntendo DS.

Ik heb hem van dag 1 en heb er nog geen moment spijt van gehad. Zijn al een paar pareltjes van spelletjes uitgekomen… Mario Kart DS, Advance Wars, Nintendogs,…[/quote:ea3a214633]

ok…

heb sinds het weekend nintendo DS, met de nintendogs…

natuurlijk wil ik zo snel mogelijk ook een tweede spelletje… dan kan ik tenminste wat afwisselen van tijd tot tijd…

wat is volgens jullie dan de beste keus?..

Mario Kart DS?.. of iets anders