.nl domein naam

Mijn moeder wil een .nl domein naam aanschaffen. Nu dacht ik dat ze gewoon haar webruimte op XS4ALL kon gebruiken met op haar .nl site een frame. Waar kan ik nou het beste zo'n .nl site aanschaffen?

Groet

Er zijn zoveel aanbieders, ik heb het via Argeweb gedaan, werkt prima, en goede service.

no offence maar gebruik eens : http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=64211&highlight=

[quote:a3867d5e87="iPod Jimmy"]Mijn moeder wil een .nl domein naam aanschaffen. Nu dacht ik dat ze gewoon haar webruimte op XS4ALL kon gebruiken met op haar .nl site een frame. Waar kan ik nou het beste zo'n .nl site aanschaffen?

Groet[/quote:a3867d5e87]

of bij xs4all… …zij regelen dan alles voor je, en kunnen de ruimte aan het NL adres koppelen :wink: Max

[quote:a65cd01dcf="maxunamax"][quote:a65cd01dcf="iPod Jimmy"]Mijn moeder wil een .nl domein naam aanschaffen. Nu dacht ik dat ze gewoon haar webruimte op XS4ALL kon gebruiken met op haar .nl site een frame. Waar kan ik nou het beste zo'n .nl site aanschaffen?

Groet[/quote:a65cd01dcf]

of bij xs4all… …zij regelen dan alles voor je, en kunnen de ruimte aan het NL adres koppelen :wink: Max[/quote:a65cd01dcf]

nee hoor, de ruimte kan niet gekoppeld worden.
en je moet dus niet alleen een domeinnaam hebben,
maar ook een frame doorverwijzing ding.
zijn er nog veel providers die dat doen?

Wat je zoekt is een redirect naar je webspace. Als je daar naar vraagt kunnen ze je wel verder helpen bij je hoster.

Ik heb het anders gedaan. Mijn moeder vond het fijner om toch schijfruimte erbij te hebben. Dus heb voor haar een webreus pakket aangevraagd. 100Mb + een .nl site was voor haar volgens mij wel genoeg. toch bedankt!