no cd crak

hoi ik heb een no cd crack nodig voor ghost recon geef hem please :cry: wand ik kan het spel nu niet meer spelen help me please

Hoezo kun je het spel nu niet meer spelen? Heb je de CD niet?

Volgens mij heeft ie de cd nooit gehad.

Tenminste dat gok ik nu zomaar even. Maar huh als je op het net goed zoekt kun je 'm zo vinden hoor… ff google-en en klaar is kees.

gegroet,

ff goed Google-en. Op het forum hier hebben ze dit liever niet omdat het illegaal is, zijn al meerdere draadjes over en die werden door de moderators gelijk op slot gedaan. Terecht of onterecht dat is ook een discusie geweest in een draadje

Pete

Betover je macje maar met een toverstafje (wand), zodat het spel het zonder CD doet....HAHAHAHA,w at een lol :lol:

(sorry beetje wazig aan het worden)

Mocht je echt Ghost Recon verslaafd zijn, kijk dan zeker even onder de volgende link en je kan weer zo een jaar langer van je GR genieten....

http://dynamic.gamespy.com/~damnr6/macmods/index.shtml

ciao,

ff een vraagje: heb je het spel legaal gekocht of heb je het "ergens anders" vandaan?

Ik denk dat hij het gewoon legaal heeft gekocht en dat ie het op zijn Macje heeft gezet en dat nu zijn cd-tjes kwijt zijn of zo iets dergelijks.... :P :? :D :innocent:

Doet dat er eigenlijk wel toe… misschien heeft ie de cd’s wel maar wil ie ze niet steeds in zijn mac proppen als ie weil gamen. :innocent:

[quote:e874dded4e="Pete Mac"]Op het forum hier hebben ze dit liever niet omdat het illegaal is, zijn al meerdere draadjes over en die werden door de moderators gelijk op slot gedaan. Terecht of onterecht dat is ook een discusie geweest in een draadje...[/quote:e874dded4e]

Moderators zijn ook maar mensen, met dus ook verschillende meningen. Het topic over de no-CD-patch is ook ‘achter de schermen’ al uitgebreid ter sprake geweest en de meningen blijven ook een beetje verschillen op dit gebied.

Waar het uiteindelijk een beetje om draait is dat het vragen om een CD-patch best wel ‘door de beugel’ kan, maar dat dit vaak resulteert in links naar warez sites e.d., wat we inderdaad weer niet willen hebben. Daarom zal de ene moderator een vraag die een ‘ongewenst antwoord’ uit gaat lokken eerder op slot gooien dan de andere moderator dat zal doen.

Of iemand het spel wel of niet legaal heeft aangeschaft doet in deze niet echt veel ter zake. Als er P2P programma’s worden besproken hoeven we tenslotte ook niet te weten of mensen die gebruiken om eigen muziekjes ter download beschikbaar te stellen of dat ze illegaal het nieuwste album van Frans Bauer willen downloaden.

Het vragen om een CD patch kan (in mijn ogen) dus wel, maar we willen hier geen antwoorden vinden met links naar warez sites ofzo. :slight_smile:

@iruben Mooi weten we dat ook weer :lol: :lol: 8)

Pete

Duidelijk en terecht. Toch een nette officiële tip.

Ik koop regelmatig spelletjes voor de kids, en erger me dood dat er iedere keer de orignele CD in moet. Voordat je het weet hebben ze er weer een kras op… en vrijwel nergens kun je dan de CD’s omruilen.

Wat meestal werkt is een image maken van de orignele CD (met Toast of met Apple Disk Utility). Die kun je dan mounten. Als je wilt kun je er zelfs een startup item van maken, dan gebeurt het mounten automatisch! Op die manier kun je je originele CD’s netjes in de hoes laten zitten. Het kost je natuurlijk wel extra harddisk ruimte.

Het werkt niet bij alle spellen. Kan niet echt ontdekken wat de logica is. Je zou denken beveiliging maar dat is het niet. Bijvoorbeeld spellen als WarCraft III, Age of Mythology, Wolfenstein gaan prima. Anderen weer niet.

Je hebt in ieder geval wel de originele CD’s nodig :slight_smile:

Jan

[quote:1321494cfe="iRuben"][quote:1321494cfe="Pete Mac"]Op het forum hier hebben ze dit liever niet omdat het illegaal is, zijn al meerdere draadjes over en die werden door de moderators gelijk op slot gedaan. Terecht of onterecht dat is ook een discusie geweest in een draadje...[/quote:1321494cfe]

Moderators zijn ook maar mensen, met dus ook verschillende meningen. Het topic over de no-CD-patch is ook ‘achter de schermen’ al uitgebreid ter sprake geweest en de meningen blijven ook een beetje verschillen op dit gebied.

Waar het uiteindelijk een beetje om draait is dat het vragen om een CD-patch best wel ‘door de beugel’ kan, maar dat dit vaak resulteert in links naar warez sites e.d., wat we inderdaad weer niet willen hebben. Daarom zal de ene moderator een vraag die een ‘ongewenst antwoord’ uit gaat lokken eerder op slot gooien dan de andere moderator dat zal doen.

Of iemand het spel wel of niet legaal heeft aangeschaft doet in deze niet echt veel ter zake. Als er P2P programma’s worden besproken hoeven we tenslotte ook niet te weten of mensen die gebruiken om eigen muziekjes ter download beschikbaar te stellen of dat ze illegaal het nieuwste album van Frans Bauer willen downloaden.

Het vragen om een CD patch kan (in mijn ogen) dus wel, maar we willen hier geen antwoorden vinden met links naar warez sites ofzo. :-)[/quote:1321494cfe]

en ik denken dat die Moderators eikles waren :cry:

sorry dat ik zo lang niet heb ge reageerd maaar ik heb de orginele cd en die moet in de dvd station wand hij zat bij de pc die we kochten maar ik heb het door door dart er verschillende spellen op een cd is gezet is de multiplayer kapot gegaan en dus als ik een patch instaleer doet hij het niet meer ik vin het ook raar maar ik ga nu een nieuwe gost recon kopen