No Trouble Found?!?

Heb een tijdje geleden mijn Ipod Mini 4 GB naar Apple opgestuurd voor reparatie. De accu liep leeg terwijl de Ipod volledig uit stond (met de hold button). Nu staat er bij de reparatie status: "No Trouble Found", originele product teruggestuurd.

Betekent dit nu dat ik geld moet betalen aan Apple voor het nakijken van de Ipod?
Ik weet toch echt zeker dat mijn accu in een dag tijd voor een kwart leeg liep (en niet 1 keer, altijd is het zo).

Ik zou het erg lullig vinden als ik er dalijk voor moet betalen, terwijl het product nog 130 dagen in de garantie valt! Moet ik hier echt voor betalen? En kan ik bezwaar maken?

Help!! :frowning:

Zolang hij nog in de garantie valt kost 't je niets... lullig is het inderdaad dat je probleem niet is opgelost... Blijven zeuren bij Apple zou ik zeggen. De aanhouder wint!

Als ik je verhaal zo lees.. Vertel je nergens dat je moet betalen van Apple. Dus denk niet dat je een rekening thuis zult krijgen.

Helaas is je probleem niet opgelost. maar zoals MadSven al zei, gewoon flink
zeuren en doordrammen dan komt ook dat wel goed.

Kijk voordat je heel erg boos wordt nog even een dingetje na. Als je iPod staat ingesteld op de alarmfunctie gaat hij op de ingestelde tijd hoe dan ook spelen en daar stopt hij pas weer mee na dat je hem hebt uitgezet of de batterij op is. Ook al staat hij op hold. Dat is mij in het begin ook gebeurt en het duurde heel erg lang voordat ik weer wist dat ik dat alarm voor de grap eens had ingesteld.

Vrij nutteloos, want wie gaat er nu met zijn oordopjes in liggen wachten tot het alarm afgaat…

[quote:1e18899c65="Gans"]Kijk voordat je heel erg boos wordt nog even een dingetje na. Als je iPod staat ingesteld op de alarmfunctie gaat hij op de ingestelde tijd hoe dan ook spelen en daar stopt hij pas weer mee na dat je hem hebt uitgezet of de batterij op is. Ook al staat hij op hold. Dat is mij in het begin ook gebeurt en het duurde heel erg lang voordat ik weer wist dat ik dat alarm voor de grap eens had ingesteld.

Vrij nutteloos, want wie gaat er nu met zijn oordopjes in liggen wachten tot het alarm afgaat…[/quote:1e18899c65]
Bedankt voor de tip, maar hier had ik al naar gekeken.
Alarm staat uit en heb ik nooit gebruikt. :slight_smile:

Ik ga maar eens zeuren bij apple als ik m’n Ipod terug heb :stuck_out_tongue:

Heb het apparaat ondertussen terug gekregen. Hoefde gelukkig niets te betalen.

Wat bedoelde je met "Als die uitstaat"? Voor hoelang? Het is normaal dat de baterij naar lange tijd van uitstaan langzaam z'n spanning verliest.

Als jij je iPod uit had staan maar wél aan de Firewire-kabel aan de Mac had liggen terwijl die ook uit stond dan is dat de reden van het leeglopen van de accu. Als de iPod is opgeladen moet je 'm afkoppelen als je de computer uit zet.

Met uitstaan bedoel ik dat de Ipod uit staat en losgekoppeld is van de computer. Dus zonder dat hij muziek afspeelt, de wekker van de Ipod is geactiveerd e.d.