Nokia 5200

Ik heb een Nokia 5200 gekregen van mijn vader.

Ik ga er mij morgen mee bezig houden, maar weet er iemand toffe dingen om mee te doen ?
Om te combineren met Mac ?

Dank je wel op voorhand !

Ik zou zeggen: bel jezelf en geniet van een prrachtige in gesprek toon.

[quote:b73182bcbb="Nokia website"][u:b73182bcbb]Connectiviteit[/u:b73182bcbb] [b:b73182bcbb]Bluetooth[/b:b73182bcbb] Infrarood Nokia Connectivity Cable DKE-2[/quote:b73182bcbb] Moet je Mac wel BT hebben natuurlijk. Kan je door je telefoon bladeren als ware het een externe schijf... Dingetjes overzetten. Alleen wel retetraag, maar ja... Da's Bluetooth.

Verder wordt de 5200 niet ondersteund door iSync, dus je kan d’r verder weinig mee… En al zou 'ie ondersteund worden door iSync, zegt dat nog niet alles want mijn 6021 wordt herkend als ‘niet ondersteunde telefoon’ door iSync, terwijl 'ie wel in het rijtje voorkomt… Ben je lekker mee.

Ja dat van dat bladeren wist ik al, dat is echt sjiek, behalve de snelheid e !

Allez jammer van die iSync :frowning: met mijn oude Motorola v80 ging dat perfect … zucht … naja …

Toch al bedankt voor de reply e ! :wink:

[quote:88d0dc56af]Ik heb een Nokia 5200 gekregen van mijn vader. [/quote:88d0dc56af]

Wat aardig van je vader.

[quote:818cbea065="jappo"][quote:818cbea065]Ik heb een Nokia 5200 gekregen van mijn vader. [/quote:818cbea065]

Wat aardig van je vader.[/quote:818cbea065]

Leuk he en nog geen dag ervoor had hij mijn telefoonrekening ontvangen, € 92.

Hij heeft me dan samen met de gsm een sim kaart gekocht zonder abonnoment, hihi. :innocent: