Nokia 6310i en Bluetooth adapter

OS 10.2.5, powerbook 1GhZ. het werkt, alleen duurt dat slechts 1 seconde. nokia wordt gepaard, verbinding vervolgens direct door de telefoon verbroken. wat kan ik hieraan doen?! overigens wel een slechte zaak dat nokia niet echt kan communiceren met OS X. het zou toch handig zijn om op z'n minst mijn telefoonboek bij te houden.

:o

ik dacht dat het alleen met sony ericssons werkte

In Macfan nr. 46 stond iets over het programma " PhoneManager" dat samenwerking met OS X wel mogelijk maakt. Meer info op www.macmedia.sk :D

Ik had eerst een Nokia 6310 en via de Bluetooth USB adapter van D-link kon ik hiermee vanuit Adresboek de telefoon gebruiken. (SMS'en, nummerdraaien en nummerherkenning bij inkomende bel). Dit werkte best goed, ook de Nokia modem aansturing via Bluetooth werkte goed. Ik ben toch overgestapt naar Sony Ericcson T68i want dze synchroniseerd met adresboek. Hoef dus nooit meer met die vervelende GSM toetsjes telefoonnummers en namem in het geheugen van de telefoon te typen. Het werkt zelfs met iCal en de T68i agenda. Groeten, Rutger :D