Nokia 6310i en ISync

Sinds vorige week in bezit van een iBook G4 overlaten komen uit de US. Tot mijn verbazing echter kan mijn Nokia 6310i niet uploaden. Het is note bene 1 van de meest gebruikte mobiel telefoons.

Weet iemand hier iets op?

Vast hartelijk dank
camorgen

Hey, Zal je moeten teleurstellen: werkt niet! Nokia gebruikt blijkbaar een afwijkende Bluetooth standaard voor deze telefoon waardoor je niet can syncen op Mac. :x Ik geloof dat je wel kan bellen en smsen via deze telefoon maar meer niet. (heb de mijne daarom weggedaan). Er bestaat een programma 'Phone Manager' dat de telefoon beter laat samenwerken met de Mac maar ik vind het z'n geld niet waard. Een Sony Ericsson telefoon kan veel beter overweg met Mac maar geen enkele heeft de superbatterij van een 6310i.

Dank je wel Hanton. Zie trouwens dat mijn vraag in het verkeerde forum staat. Weer te snel willen zijn.

De 6310i is al minstens drie jaar oud. Ik heb 'm zelf ook gehad, maar die is op een keer gejat. Was een van de fijnste telefoons die ik ooit heb gehad, maar ouwe, lees: niet-Symbian Nokia's werken niet met iSync. Ik heb inmiddels een 3230 en die werkt perfect samen met m'n iBookje.

Vogel,

Ook u hartelijk dank voor uw reatie.

Vrgr
camorgen

Zo, even een ontzettend oud topic naar boven knikkeren...

Is hier inmiddels al verandering in gekomen?

(zoals eerder genoemd staat dit topic verkeerd…)