Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om een Nokia 6670 te syncen met je mac via usb (en in de toekomst met bluetooth)???/
Hopelijk is dit iemand gelukt en kan het mij uitleggen, want ik heb het nog niet uitgevonden hoe het moet.
Thanx
Makkie
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om een Nokia 6670 te syncen met je mac via usb (en in de toekomst met bluetooth)???/
Hopelijk is dit iemand gelukt en kan het mij uitleggen, want ik heb het nog niet uitgevonden hoe het moet.
Thanx
Makkie
Waarom USB? Bluetooth werkt ook al prima hoor. Mijn Nokia 6600 werkt helemaal top, en heb vernomen dat een 6670 icm een Mac en BT ook geen enkel probleem is.
Nou, bestanden over en weer sturen gaat top..
Salling Clicker gaat ook top.
iSync? Ho maar…
Type telefoon is te nieuw om door iSync herkend te worden.
Ik vermoed (en hoop) dat dit in 10.3.8 (of Tiger) wel werkt
Geen BT? Omdat er geen BT in mijn Mac zit natuurlijk, anders zou ik niet zo moeilijk willen doen.
Wel of niet mogelijk dus? En hoe natuurlijk? Ik vind het zo vervelend om te lezen dat het bij anderen wel werkt en bij mij niet. Wat doe ik toch verkeerd?
Nou, volgens mij is een BT dongle goedkoper dan een datacable...
Die kabel zat er al heel fijn bij, dus dat blijft mi goedkoper, dan BT aanschaffen, ook al is dat niet zo duur.
Maar met zo’n BT dongle gaat het wel werken denk je?
[quote:508a9e9494="Makkie B"]Die kabel zat er al heel fijn bij, dus dat blijft mi goedkoper, dan BT aanschaffen, ook al is dat niet zo duur.[/quote:508a9e9494] En dat wist ik dus weer niet, bij mijn 6600 was dit namelijk niet het geval... 8)
[quote:508a9e9494=“Makkie B”]Maar met zo’n BT dongle gaat het wel werken denk je?[/quote:508a9e9494]
Absoluut, maar iSinc zal dan nog niet functioneren, zoals Eddy reeds aangaf…
dus een mp3tje overzetten naar mijn phone zal dus nog steeds niet gaan, of is daar een andere truc voor?
[quote:2ea8c916f8="Makkie B"]dus een mp3tje overzetten naar mijn phone zal dus nog steeds niet gaan, of is daar een andere truc voor?[/quote:2ea8c916f8] iSinc is enkel voor contactpersonen en agendapunten. MP3 verzenden gaat prima met de standaard bluetooth app van Apple. Staat ergens in de map met hulpprogramma's.
Nou dat wordt dan toch maar een BT module aanschaffen ben ik bang.
[quote:a5b256d47b="Makkie B"]Nou dat wordt dan toch maar een BT module aanschaffen ben ik bang.[/quote:a5b256d47b] Och, voor die 25 euro zal je toch ook vast niet achteruit gaan lopen?
Op zich wel vreemd dat iSync hem niet pakt... op de site van iSync staat dat hij werkt met [u:240d9f8089]alle[/u:240d9f8089] series 60 telefoons, dus waarom deze dan niet ? Te nieuw zou vreemd zijn, het OS van de telefoon is immers hetzelfde.
Ik zit zelf ook te denken om een 7610 aan te schaffen, deze lijkt erg op de 6670.
[quote:998229a54d="unSOUND"]Op zich wel vreemd dat iSync hem niet pakt... op de site van iSync staat dat hij werkt met [u:998229a54d]alle[/u:998229a54d] series 60 telefoons, dus waarom deze dan niet ? Te nieuw zou vreemd zijn, het OS van de telefoon is immers hetzelfde.
Ik zit zelf ook te denken om een 7610 aan te schaffen, deze lijkt erg op de 6670.[/quote:998229a54d]
10.3.7 doet ie t in ieder geval niet.
Zal ff rebooten in 10.3.8 kijken of die em wel pakt…
Ik had een 6600 en deze werkte prima met 10.3.9. Nu heb ik een 6670 en het is afgelopen met de pret! Ik kan nu 300 contacts handmatig gaan overzetten.