Ik heb al een tijdje gezocht of de Nokia Communicator 9110i compatibel is met iSync (dus ook met de mac), maar kan dit niet vinden. Kan iemand mij zeggen of ik de telefoon kan synchroniseren met de Mac ?
Ik denk dat je daarvoor bij unSOUND moet zijn, die heeft veel ervaring met de communicators van Nokia.
Nee helaas werkt de 9110i niet met iSync. De 9110i werd indertijd geleverd met Mac software, dus misschien dat je die onder classic mode kunt laten draaien? Ik heb zelf geen problemen met de 9300i en de E90. De 9300i kost ook niet zoveel meer, dus daar zou je eventueel voor kunnen kijken. Er zit een migratie assistent op om je gegevens van je 9110i af te halen en op je nieuwe 9300i te zetten. (ik roep maar wat hoor, misschien wil je wel helemaal geen andere telefoon).
Pas vanaf de 9300 heb je inderdaad de mogelijkheid om hem aan de Mac te hangen. Dus ook de 9210(i) is geen optie. Kijk eens naar een 9500. De 9500 is een heel stuk sneller dan de 9300i, en een stuk goedkoper dan de E90.
De 9500 had naar mijn idee toch nog wel een hoop foutjes en ik vond de 9300i eigenlijk totaal niet langzamer (misschien een kwestie van perceptie?) en voor eigenlijk alleen de toevoeging van een camera vond ik de 9500 toch wel erg veel groter. De E90 is wel een enorme vooruitgang op alle vlakken vind ik. Ik mis alleen wat echte Communicator functies.
[quote:bbda06b7a5="Xigh"]De 9500 had naar mijn idee toch nog wel een hoop foutjes en ik vond de 9300i eigenlijk totaal niet langzamer (misschien een kwestie van perceptie?) [/quote:bbda06b7a5] Als ik op de 9300i de verkenner startte, of een flinke contactendatabase had, was hij behoorlijk langzaam. Zelf na een clean install. De 9500 was o dat front een stuk rapper.
Welke problemen heb jij met de 9500 ervaren dan ?
[quote:bbda06b7a5=“Xigh”]De E90 is wel een enorme vooruitgang op alle vlakken vind ik. Ik mis alleen wat echte Communicator functies.[/quote:bbda06b7a5]
Hier hetzelfde… Vooral het scheduled SMS-en is een gemis.
Jup, dat mis ik ook heel erg, maar daar schijnen vervangende programma's voor te zijn. Maar ben al die tijd nog te lui geweest om dat op te zoeken.
Ik zal me wel vergist hebben in de 9500 dan, de 9300i beviel me in ieder geval altijd erg goed, vandaar ook dat er nu een E90 is in plaats van en iPhone.