Nokia 9210 synchroneseren met Mac? - Is dit mogelijk? Zo ja, hoe?

Ik kan een Nokia 9210 van iemand kopen, is deze makkelijk te synchroneseren met Mac OS (X)? Zo ja, heb ik hier nog dingen voor nodig, etc?

Bedankt,
Adriaan

naar mijn weten onmogenlijk, ook al eens geprobeert met een nokia 6210 maar dat wou ook met geen mogenlijkheid. Beviel m'n vader trouwens heel erg slecht dat toestel, nu heeft ie een palm en een nokia 6210 en dat vind hij (en ik ook) een veel betere combinatie

Ik kan in geen enkel forum een bevestiging krijgen over de combinatie 9210 en iSync. Dat werkt dus niet op dit moment. Hoewel de 9210 SyncML heeft, werkt het NIET samen met iSync beta. Vreemd want iSync is gebaseerd op SyncML en Bluetooth. Misschien later...

Ik hoor van meerdere mensen dat de 9210 slecht is (vastlopers, errors en bugs). Als hij niet te synchroniseren is heb ik er ook weinig aan.

Bedankt voor de tips jongens.

Adriaan

Adriaan,

Nokia is tegenwoordig erg slecht bezig. Heb al een aantal telefoons gehad, 8210, 8310, 8850, allemaal gaan ze kapot en tegenwoordig hebben ze heel veel software problemen. De enige toestellen van nokia die nog wel te vertrouwen zijn de 6210 en de 5210 (ook al is hier een software-probleem ook geen uitzondering)

Ik heb daarom nu sinds een paar weken een sony ericsson T68i. Prima telefoon geen problemen en werkt perfect met iSync, iCal en adresboek. Ik heb mijn D-link al besteld!