Nokia en Bluetooth

Wie heeft er ervaring met de bestandsuitwisseling van bluetooth naar een Nokia telefoon.En wie weet hoe je direct naar de MMC kaart kan zenden en niet eerst via de telefoon en dan het risico lopen dat het apparaatgeheugen 'voloopt' en je een waarschuwing krijgt. Ik heb zelf de ngage en smacht naar gebruikerservaringen.. Hoe kan ik het apparaatgeheugen vergroten door apps te wissen, ben ik ook nog niet achter.

Groeten Chander :smiley:

Ik heb zelf een Nokia 6600, die net als de Nokia N-Gage gebruik maakt van het Symbian OS, dus ik neem aan dat het op de N-Gage op dezelfde manier werkt: - Open Berichten - Kies Opties - Kies Instellingen - Kies Overige - Kies Gebruik geheugen - Kies Memory card i.p.v. Telefoongeheugen

Bestanden die je nu via Bluetooth naar de telefoon verstuurd worden direct op de geheugen kaart opgeslagen. Bluetooth is alleen verschrikkelijk traag, bij mij gaat de bestandsoverdracht niet sneller dan 16 KB/sec.

Op mijn Powerbook met Nokia 3650 (dus ook Symbian OS en ook Series60) Kan ik bestanden over en weer sturen met 50 kb per sec...