Hallo allemaal
Ik heb recentelijk een Nokia N73 gekocht
Maar ik wil graag mijn firmware upgraden, weet iemand hoe dit moet met de Mac
ik heb al de proggies van de Nokia website gehaald en Isync staat er ook op hier
Greetz
Hallo allemaal
Ik heb recentelijk een Nokia N73 gekocht
Maar ik wil graag mijn firmware upgraden, weet iemand hoe dit moet met de Mac
ik heb al de proggies van de Nokia website gehaald en Isync staat er ook op hier
Greetz
Het makkelijkst is (misschien ook de enige oplossing) door middel van Bluetooth het programmaatje op je N73 te zetten, en dan vanaf je telefoon zelf de update te installeren.
Zorg wel voor een backup van je data op de telefoon. Niet dat het vaak voorkomt,
maar voorkomen is beter dan genezen
Kun je een update dan via de telefoon installeren? en hoe maak ik een backup van mijn telefoon haha ben echt een NOOB op dit gebied :D
Naar mijn weten kan dit alleen met windows... Dus of met Parallels, wat ik er zelf ook voor heb gebruikt, boothcamp of een pc.
Via bluetooth kan zeker niet
Sommige nokia N-series toestellen kunnen een "on air update" uitvoeren.
Ga in het hoofdmenu naar “Connect” -> “Device Mgr” -> “Options” -> “Check for updates”
Als je N73 deze optie heeft kan je hem updaten via Wifi, GPRS, 3G etc etc…
Man das lekker zeg
lekkere Mac support dus van Nokia
[quote:21d3ee3809="ironmanixs"]Sommige nokia N-series toestellen kunnen een "on air update" uitvoeren.
Ga in het hoofdmenu naar “Connect” -> “Device Mgr” -> “Options” -> “Check for updates”
Als je N73 deze optie heeft kan je hem updaten via Wifi, GPRS, 3G etc etc…[/quote:21d3ee3809]
Op de telefoon??
Yep op de telefoon...
dat gaat dus niet
maar bedankt
De Nokia N73 kan pas vanaf versie 4 van de firmware Over The Air updates aan. Maar de meeste N73's worden met versie 3 uitgeleverd. Om versie 4 te installeren moet je eerst nog de product code van je N73 wijzigen vie Nemisis. En dat gaat alleen via een PC.
Meer info: Nieuwe Firmware N73 v4.0723.2.0.1
Maak wel een backup want nadat je de firmware hebt bijgewerkt zijn al je instellingen weg.
Niet upgraden!!!!!!!
http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=111293&highlight=n73+isync
Sinds de laatste firmware van de N73 kan ik (en velen met mij) niet meer Isyncen… behoorlijk irri…