Normal (doc) in Microsoft User Data, is deze belangrijk?..

In de Microsoft User Data map voor MS Office 2004 heb ik een doc bestand genaamd Normal Weet iemand waar deze voor dient en of deze belangrijk is? want ik heb em zojuist weggegooid en toen ik daarna MS Word wilde opstarten ging dit behoorlijk traag.

:o

Normal.dot is je standaard Word bestand, waarin je standaardinstellingen (als je deze al gebruikt) worden opgeslagen. Gebruik je dus een ander lettertype dan het standaardlettertype dat MS gebruikt, dan vind je dat daarin terug. Het weggooien doet niet meer kwaad dan het weggooien van al je standaardinstellingen. Bij een volgende opstart maakt Word weer een nieuw normal.dot aan (vandaar dat het opstarten langer duurde).

[quote:1ba0731e09="justhan"]Normal.dot is je standaard Word bestand, waarin je standaardinstellingen (als je deze al gebruikt) worden opgeslagen. Gebruik je dus een ander lettertype dan het standaardlettertype dat MS gebruikt, dan vind je dat daarin terug. Het weggooien doet niet meer kwaad dan het weggooien van al je standaardinstellingen. Bij een volgende opstart maakt Word weer een nieuw normal.dot aan (vandaar dat het opstarten langer duurde).[/quote:1ba0731e09] thanks for the info. OK, dus als ik het goed begrijp, zijn de instellingen van de nieuwe Normal hetzelfde als wanneer je Office voor het eerst installeert. is dat correct?

Yep.

thanx.