norton personal firewall 1.0.2 deïnstalleren, maar hoe...

Ik wil gebruik maken van de ingebouwde firewall onder Mac OS X.2, maar dat lukt niet omdat ik eerst Norton Personal Firewall moet uitschakelen (zegt ie).

Betekent dit dat ik hem moet deïnstalleren of kan ik het ook op een andere manier uitschakelen?
En als ik het moet deïnstalleren, welke files moet ik dan weggooien? Er zal vast wel een deïnstallatieprogramma op de installer zitten, maar die ben ik kwijt…

Alvast bedankt

ik ben een keertje bij http://www.versiontracker.com een progje tegen gekomen dat beweerde alle dingen te kunnen "DE-INSTALEREN".. maar dat is al een tijdje geleden dat ik dat zag.. en ik weet ook niet meer hoe dat progje heet ... maar als je het kunt vinden hoop ik dat je er wat aan hebt.

Zoek in de partitie waar je OS X hebt geinstalleerd naar het volgende :Library -> Startupitems->Norton Personal Firewall Smijt deze folder in de trash. Vervolgens gooi je ook het programma Norton Personal Firewall in de trash.

yesssss! het is gelukt!!! Is de ingebouwde versie nou beter of is er eigenlijk niet echt veel verschil?

Volgens mij is het wel makkelijk te regelen wat je wel en niet door wilt laten…