Nou ik heb em bestelt

Nou ik heb men ibook bestelt (voor op de zaak) nou zeide ze dat 3 tot 5 dagen was op verzendklaar te maken en daarna nog 6 tot 10 dage voor de aflevering (helaas) maja, dan maar wachten :cry: kan niet wachten!

Ben zeer benieuwd?

Goede beslissing :D

Gefeliciteerd ! :wink:

Oooh man... lucky you! Ik ga zaterdag m'n (eerste Mac) Powerbook bestellen! :-)

gefeliciteerd! Ik kreeg vandaag ook een leuk bericht. Mijn op 26-06 bestelde oude model iBook wordt zonder extra kosten vervangen met het nieuwste model. Hahaha, geheugen en een Superdrive extra dus!

Wooow... lucky you!

Weet je al wanneer je hem krijgt? Hoop voor je dat je niet al te lang hoeft te wachten. :slight_smile:

Over de levertijden kon nog niets worden gezegd, het schijnt niet zo heel lang te duren :D

Ok. Hoop in ieder geval voor je dat hij snel komt...

Nou dat is ook voor het eerst dat er geen grote leveringproblemen zijn.

Heb toch maar besloten om met CC te betalen dus bij Eastimate Shipment staat: On or before 04/08/2005 (heb em gister bestelt)en vandaag(denk ik want kon gisteravond en vanacht niet kijke) zijn ze al begonne met preparing shipment. Hoop dat hij er voor het weekend is.

[quote:d07148789a="Tuvok"]Over de levertijden kon nog niets worden gezegd, het schijnt niet zo heel lang te duren :D[/quote:d07148789a]

Dit trok mijn aandacht in mijn bevestigingsmail van mijn bestelling.

[quote:d07148789a=“Apple”]
Opmerking: de bestelling wordt pas geleverd als alle artikelen beschikbaar zijn.
[/quote:d07148789a]

dusss misschien daar iets mee te maken???

ps: vandaag een mini besteld, straks het overschrijf-formuliertje bij de rabo in de bus deponeren.

ik heb vanmiddag toevallig mijn powerbook besteld en het is iid voor het eerst dat apple niet te kampen heeft met grote leveringsproblemen. dat was een jaartje geleden wel anders toen ik mijn bto ibook ging bestellen... een dikke maand grrr. mijn powerbook is ook weer bto maar ik hoop deze keer op 3 weken ipv 5

klinkt goed

Nou ik denk niet dat de Powerbook leveringsproblemen zal hebben.