[quote:6b40394024="jeroenimo"]Ik vind je luie toon een beetje irritant, alsof de mensen van het forum het wel effe voor je uit gaan zoeken.....[/quote:6b40394024]
Zo wil ik helemaal niet overkomen, zit vanaf een uur of 1 al te googlen en heb heus al voldoende informatie, maar veel van die info is gedateerd. Nu zitten we al een eind in 2007 en er is weer een hoop veranderd, dus misschien was die info niet helemaal relevant.
Als beste voorbeeld, heb er meerdere gevonden:
http://www.sampletheweb.com/?p=162
Daar staat precies op hoe het moet, dus dat is het probleem niet.
Van a tot z, dus ik krijg het heus wel aan de praat.
Maar er stond dat ik de schijven moest formatteren.
Misschien is dat anno maart 2007 al helemaal niet meer nodig.
Dus ik hoopte op een goed antwoord dat nu anno maart 2007 niet meer zo hoefde.
En ik wil helemaal niet dat iemand het ff voor me uit wil gaan zoeken, ik was gewoon op zoek naar iemand die ook zo’n ding heeft en misschien met een makkelijke oplossing kwam.
Daarentegen ben ik echt niet lui, misschien kwam het zo over, maar ik ben het echt niet, heb helemaal geen kaas gegeten van dit soort dingen.
Kwam een hoop tegen, maar ik wil mijn harde schijven niet gaan formatteren, het werkt lekker goed en las ook dat als je het anders wilt gaan doen, het minder stabiel wordt. Itunes wat wegvalt, grote bestanden kopieeren wat niet helemaal lekker gaat, kortom, ik las zat op het internet.
Hoopte op een makkelijk antwoord, maar dat is er gewoon niet.
Ik heb een 500 gieg lacie en een 250 gieg crossfire.
De 500 gieg is opgesplitst in 3 partities.
1 partitie (80GB) is voor de back up van mijn interne hd.
1 partitie (250GB) is voor de back up van de crossfire.
De rest van de lacie is voor films e.d.
Op de crossfire staan al mijn foto’s muziek en installers e.d.
Alles backup ik elke week met superduper.
Ik wil graag dat ik dit kan blijven doen met behulp van de nslu2 ertussen.
Dat zou mijn volgende vraag zijn, als ik hem zover had dat hij het zou doen.
Maar daarvoor zou ik eerst mijn externe hds moeten formatteren en dat wil ik nou net niet.
kortom, ben de halve dag al flink aan het googlen naar tips en ervaringen, maar nogmaals, hoopte op een gebruiker op dit forum die het me makkelijk kon vertellen.
Nookie.