Nu iPad Mini kopen of wachten?

Is het interessant om nu een iPad Mini te kopen of is daar een nieuwe versie van op komst?

Daar is een uur geleden een goed artikel over verschenen op deze site… Klik hierboven even op nieuws…

Kan je nu niet zonder, heb je echt haast, dan kopen, anders even wachten tot na het event van 16/10. Mocht er een nieuwe komen dan heb je de keuze tussen oud en nieuw.

Waarbij het welbekende retourrecht te gebruiken is. Koop nu online, kijk bij het event of je liever een nieuwere versie wilt.

Zo ja, stuur de huidige terug en bestel de nieuwe. Zo nee, niets doen.

Zonder Retina die zou ik niet kopen tenzij je echt met een super strak budget zit.

Ik heb het idee dat de iPad mini naar het museum gaat en dat de huidige iPad mini Retina op de plek komt van de huidige iPad mini zonder Retina dus waarschijnlijk heb je over een paar dagen voor ongeveer hetzelfde geld een betere versie iPad mini.

Wanneer zullen de nieuwe iPad Mini’s, die 16 oktober as worden aangekondigd, in de winkels liggen?
Wat denken jullie?
In het artikel van een uur geleden staat dat er iPads komen met nieuwe schermen, heel interessant!
Maar ik weet niet meer wanneer deze nieuwe producten dan in de winkels liggen… Als je bv kijkt naar vorig jaar.

Als je even aanhoudt wat er nu ook met de iPhone gebeurde, dan is het ergens iets zoals vrijdag 17, 24 of 31 oktober.
Begindatum in Amerika e.d. en dan een week later in Nederland en veel andere landen.

Alleen zal er wel een reserveringsfeest beginnen, vooral de iPad mini wil iedereen ‘meteen’ hebben, met beperkte voorraad is het weer meteen uitverkocht.

Vorig jaar:
http://www.onemorething.nl/2013/10/apple-kondigt-dunne-ipad-air-aan-1-november-beschikbaar-in-nederland/
http://www.onemorething.nl/2013/10/ipad-mini-2-met-retina-display-aangekondigd/

Bedankt! @SunKeeper
Ik zal dan even tot 1 november wachten en sowieso het event afwachten… :slight_smile:

Op dit moment zeker wachten, het is zeer aannemelijke dat het model een update krijgt. Dan kun je op dat moment een keuze maken of je gaat voor het goedkopere oudere model of voor de huidige prijs naar het nieuwe model gaat.

En de dag na de aankondiging van de nieuwe modellen gaan de voorraden bij resellers als iCentre in de uitverkoop dus daags na de aankondiging je slag slaan als je niet het nieuwste van het nieuwste wilt.
Bij de laatste iphone lancering kon je de dag na de aankondiging een nieuwe 5S voor €150 minder kopen dan voor de aankondiging. Natuurlijk maar beperkte voorraden.