Nu meer nummers kopen!?

Binnenkort wordt de magische grens van 1.000.000.000 (1 miljard) verkochte nummers in de iTunes Music Store bereikt. En opnieuw zijn er weer leuke prijzen te winnen. zie: http://www.apple.com/itunes/1billion/

Wie komt er in de verleiding, juist nu, meer muziek aan te gaan schaffen?

' And if you're the lucky grand-prize winner who downloads the billionth song from the iTunes Music Store, you'll receive a 20-inch iMac, 10 60GB iPods, and a $10,000 iTunes Music Card to jumpstart your digital music collection. '

Als ik dat zie staan…dan zou je bijna in verleiding komen ja :open_mouth: Je zou maar dié downloader zijn. :o maar nee, ik zou het niet doen.

[quote:da157ae8b8="imathijs"]' And if you're the lucky grand-prize winner who downloads the billionth song from the iTunes Music Store, you'll receive a 20-inch iMac, 10 60GB iPods, and a $10,000 iTunes Music Card to jumpstart your digital music collection. '

Als ik dat zie staan…dan zou je bijna in verleiding komen ja :open_mouth: Je zou maar dié downloader zijn. :o[/quote:da157ae8b8]

Dat dacht ik ook!

Kortom: Bij mij werkt dit lokkertje wèl degelijk :smiley:

Je hoeft niet eens een koper te zijn om wat te winnen, kijk hier: [url=http://www.apple.com/itunes/1billion/entryform/]'No purchase necessary to win. Click here to submit a free entry form.'[/url] Maar dan nog was mijn keuze niet, om meer muziek te kopen.

:lol: Als ik de komende tijd wat wil hebben (maar dan echt hebben) dan zal ik het wel weer downloaden ja! Cool... Je zal het maar winnen. Geldt overigens ook voor die iPod Nano... Ik geloof die tellers alleen nooit zo... :evil:

Hoe lang zou het duren voordat jouw aankoop wordt bijgeteld? Er moet toch ergens een vertraging in zitten...

[quote:3be8160345]Ik koop nooit online muziek.[/quote:3be8160345]

Ik koop nog liever cd’s met het originele hoesje.

dit draadje helemaal over het hoofd gezien :sealed: maar ik denk niet dat ik meer nummers koop.. koop ze sowieso niet via de music store

Ik heb ze nooit gekocht. Dus nu ook niet, wel een leuke hoofdprijs trouwens.

Inderdaad, maar wel een [b:354b1cd29b]Hele[/b:354b1cd29b] [b:354b1cd29b]kleine[/b:354b1cd29b] kans op te winnen.

die teller loopt wel erg hard

Vanavond ruim 13 nummers per seconde. Dwz. over 22 dagen valt de hoofdprijs!

Marc.

Ik koop nooit muziek online.

Waarom zou je nummers kopen?

[quote:fd2fa54b07="Nielso"]Waarom zou je nummers kopen?[/quote:fd2fa54b07]

Om meer muziek te krijgen :?

De meeste mensen downloaden ze gewoon met een simpel programma. En koopt af en toe eens een cd'tje.

[quote:f4977609b8="Ashwin"][quote:f4977609b8="Nielso"]Waarom zou je nummers kopen?[/quote:f4977609b8]

Om meer muziek te krijgen :?[/quote:f4977609b8]

en downloaden dan?

Je kan ook prijzen winnen zonder te kopen bij iTunes Store

ga hier heen http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=71143

eh macboy, dat werd hier op de eerste pagina al gezegd hoor... :wink:

hmmm ik heb zo'n beetje gecalculeerd dat ie woensdag as. valt, [ie 1500 downloads per minuut] doch weet ik niet welke het meest accuraat is, vanwege het feit dat de nederlandse teller iets achterloopt op de amerikaanse, en de kans dat je als winnaar aangemerkt wordt nihil is. Regelmatig refreshen dan :P

Good luck everyone, hoop dat ie eens een keer in de lage landen valt, die jank[erd]s zijn altijd haantje de voorste 8)