Nu ook een Mighty Keyboard?

Sta op het punt een nieuw toetsenbord te kopen, om cadeau te doen. Het huidige Apple Keyboard, hoewel ik zelf prettiger werk met een Logitech Cordless Navigator. Nu is die mooie Mighty Mouse op de markt gebracht - zal er dan ook snel een Mighty Keyboard volgen? Bijvoorbeeld met handige toetsen voor e-mail, startpagina internet, allerlei veelgebruikte programma's. Wat denken jullie ervan?

Denk het niet, dat zouden ze wel tegelijk geïntroduceerd hebben dan. Trouwens, je kan al sneltoetsen instellen over de F1 toetsen etc. dus denk niet dat ze met zo'n HotKey toetsenbord komen. Dus veel plezier met je Logitech knoppenplank, zijn mooie dingen opzich! :)

Ik zit zelf op deze te wachten:

BTKey

Neen. Apple zal het keyboard niet volsteken met zinloze toetsen zoals je tegenwoordig hebt op sommige Windows keyboards.

[quote:4460853880="larridon"]Neen. Apple zal het keyboard niet volsteken met zinloze toetsen zoals je tegenwoordig hebt op sommige Windows keyboards.[/quote:4460853880]

Dat dachten we van de muis ook :innocent:

De stelling dat functietoetsen zinloos zijn, wil ik met kracht bestrijden. Het werkt echt fantastisch, als je het eenmaal gewend bent, is er geen weg terug. Toen ik onlangs mijn nieuwe G5 kreeg, heb ik het toch twee dagen met het Apple Keyboard geprobeerd (het oog wil namelijk ook wat), maar binnen de kortste keren had ik ontzettend zin om mijn Logitech-toetsenbord weer aan te koppelen. Je klikt je een ongeluk, pijn in mijn arm en schouder kreeg ik ervan. Alsof alles stroop was. Maar dat ligt ook wel aan de manier waarop het bord onder je handen ligt, en de steun voor de polsen.