num vergr lampje

nix ernstig, maar het lampje van de numerieke vergrendeling werkt niet meer op het toetsenbord van mijn iMac (G4,1Ghz). Weet niet of het hardware of sofware matig is, en of het ook al het geval was onder Jaguar.

Voor zover ik weet wordt het aan- en uitzetten van dit lampje afgehandeld door je toetsenbord zelf en niet door het OS, dus ik vrees dat het lampje gewoon naar de eeuwige jachtvelden is vertrokken. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.

[quote:8511361159="mactheo"]nix ernstig, maar het lampje van de numerieke vergrendeling werkt niet meer op het toetsenbord van mijn iMac (G4,1Ghz). Weet niet of het hardware of sofware matig is, en of het ook al het geval was onder Jaguar.[/quote:8511361159]

Goh… was me niet opgevallen, maar nu ik net kijk, heb ik dat ook… zometeen even een jaguar opzoeken!

wow, ik wist niet eens dat daar een lampje zat! Cool 8)

Must be Panther, bij mij doet ie het ook niet meer. Eindelijk mijn eerste bug gevonden in Panher :P

lampje gaat software, er is al een keer een draatje geweest over een tooltje die het lampje laat knipperen als er nieuwe mail is.

Op de iBook doen beide "lock lampjes" het in elk geval nog wel gewoon onder Panther. :-)

Tis inderdaad software. Bij mij doet ie het ook niet meer sinds 10.3. Niet echt belangrijk verder maar wat ik wel storend vind is dat zoomen niet meer werkt als ik de + en - van het numerieke tbord gebruik. (jeweetwel die leuke quarz xtrme optie) Hebben jullie met de duistere numlock dat ook?