Numeriek werkt niet meer

Hallo allen,

M’n numerieke gedeelte van mijn ToetsenBord werkt niet meer.
Heb een G4 met zwart toetsenbord. Nu heb ik een zelfde TB van iemand geleend om te checken of het miss. aan het TB lag maar ook dit TB vertoont het zelfde euvel.

Iemand hier ervaring mee? Of beter nog… een oplossing?
Ik heb natuurlijk al de toets op het numeriek geprobeert… ;-))

BVD
Mark :lol:

[quote:bd7a31b3a4="Mark-Icon"] Ik heb natuurlijk al de toets op het numeriek geprobeert... ;-)[/quote:bd7a31b3a4]

? NumLock ofwel Numerieke Vergrendeling - toets bedoel je?

Sorry, ja die bedoel ik...

Er is al een draadje met precies dezelfde vraag: [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=81188][u:879aecccc0]Het numerieke deel van mijn toetsenbord doet het niet[/u:879aecccc0][/url].

ok. had eerlijk gezegd ook niet heel erg gezocht.

Thanks!

Gelieve daar verder je oplossing te zoeken en/of te vragen.

:finderoud:

Okidokie 8)

[quote:ab1019776a="Mark-Icon"]Okidokie 8)[/quote:ab1019776a]

is dat nou niet iets typisch nederlands dat okidokie?? vreemd woord en ik snap het nog steeds niet

Het is misschien een wat verkeerd gekozen woord, accoord is misschien beter.. :D

Maar het is volgens mij een algemeen begrip, dat okidoki…

[quote:231409d788="Mark-Icon"]Het is misschien een wat verkeerd gekozen woord, accoord is misschien beter.. :D

Maar het is volgens mij een algemeen begrip, dat okidoki…[/quote:231409d788]

:slight_smile: oke… weer wat geleerd

Okido en Okidoki betekenen hetzelfde als OK. Maar als ik op Google zoek, blijken die woorden vooral gebruikt te worden in combinatie met kinderen: kinderdagverblijven, winkels voor kinderkleding, jeugdsites, clowns, circussen, ... De oorsprong van die woorden en de link met kinderen is mij ook niet duidelijk.

Nou het heeft eigenlijk wel wat kinderlijks vind je ook niet.

Ik denk ook niet dat mensen bij een grote zakenbespreking het gesprek afsluiten met ‘Okidoki, dan is de miljoenendeal rond’ :wink:

Er zit een tintje aan het woord in mijn ogen

Ja, en die woorden bestaan al minstens 60 jaar, kijk [url=http://striptekenaar.web-log.nl/striptekenaar/2005/08/het_blad_okido_.html][u:d4973ca601]hier[/u:d4973ca601][/url] maar.