Nummerformaat aanpassen onder Tiger (10.4.1)

Onder System Preferences - International - Formats kan je de datum/tijd/nummers naar wens aanpassen. Bij mij staat Region op "Belgium (Dutch)" Via de knop "Customize..." kan je indien nodig het formaat van de datum en tijd eventueel nog aanpassen. Bij nummers staat er 1.234,56 €. Metric. Hoe wijzig ik dit naar € 1 234,56 ? Hebben ze de knop "Customize..." daar vergeten? Is dit een bug in Tiger? Of zie ik iets over het hoofd? Graag jullie reacties... Alvast bedankt!

Dat is volgens mij net het verschil tussen Belgium (Dutch) en Dutch. Als je het de Pref op Dutch zet springt de euro naar voren... Kijk zelf maar. Ik weet het verschil ook niet...

De datum verandert nu wel, maar die kan je wel aanpassen!

Succes.

Ja inderdaad, ik heb dat alles al geprobeerd. Maar dan zit je met een punt als scheidingsteken ( € 1.234,56). In Panther kan je het formaat echt gaan fine-tunen. Dit gaat blijkbaar niet meer in Tiger...

Ik vraag me trouwens heel erg af waar deze instellingen gebruikt worden... (€ 1.234,56 of € 1 234,56) In Pages ofzo?

In calculator, excell, ... De meeste programma's halen die info uit de systeemvoorkeuren.

Okee. Ja, die gebruik ik nooit, dus ik heb hier ook nooit echt mee te maken. Dus ik weet het verder ook niet. Sinds Tiger kan het dus blijkbaar niet meer.

Succes verders.