Nummerprogramma?

Hoi,

Kent iemand een nummerateurprogramma of PlugInn voor Indesign om Toegangsbewijzen te nummeren? 10 op 1 vel bv.
Easy Numbering ken in al, maar ik had graag een iets gespecificeerder prog.

B.v.d.

dat hoef je niet in je opmaak te doen, dat doet de drukker op de pers, die heeft daar een heel handig apparaatje voor. Je moet alleen ruimte open laten waar hij het kan plaatsen.

zou anders een dure grap worden.

Nee hoor,

De vraag is anders, ik bedoel dat de Full Colour Toegangsbewijzen gewoon op onze Kleurencopier geprint worden en dus NIET gedrukt!!

Wie weet iets?

mischien gewoon automatische paginanummers gebruiken? (in een regen met andere nummers ofzo?)

Kun je je kaart niet op de stramienpagina zetten, en met behulp van een tekstbestand je nummers over je pagina's uitplaatsen. Typogram zo aanpassen dat er 10(?) nummers op 1 pagina staan. En dan gewoon net zoveel pagina's aan (laten)maken als nodig is.

Ja dat deed ik in het begin wel eens omdat het niet anders ging, maar het gaat wel met het programma Easy Numbering, is geweldig, maar m'n vraag is of dat er nog iemand een ander programma kent, misschien in File Maker Pro, maar ik zou niet weten hoe?

Meer reactie’s? :apple:

Het ligt eraan welke versie van ID je hebt In 4 (CS2) kan je het doen met datamerge In 3 (CS) kon dat ook alleen als je de Pagemaker versie had.

Ik heb even in de HELP gekeken (van CS2) en het lijkt heel erg simpel
kan alleen dat “data merge palette menu” niet zo snel vinden

bewerk:

OK
het zit onder window>automation>datamerge

Met Filemaker kun je idd met elk willekeurig nummerreeks beginnen en met 1(00) laten oplopen.

Ik gebruik gewoon Excel om series te maken, als je ID3 en geen Pagemaker plugin hebt, kan je de verschillende reeksen in laten lopen, nadeel is wel dat je met Datamerge of handmatig een heleboel pagina's krijgt...