Nummers branden zonder pauze ertussen

Wie kan mij vertellen hoe ik nummers direct na elkaar kan branden vanuit iTunes, dus zonder pauze seconde ertussen?

Tks.

Kijk bij de brand-instellingen in iTunes... :innocent:

dat kan heel simpel,

in itunes ga je bij voorkeuren naar geavanceer, daarna op tabblad branden, daar kan je de pauze tussen nummers op geen zetten.

greetz

1) Ga naar het voorkeuren venster van iTunes => 'Bewerken => opties' voor Winows => 'iTunes => voorkeuren' voor Mac

Ga naar het kopje ‘geadvanceerd’ => ‘Branden’
en zet de popupmenu van ‘pauze tussen de nummers’ op ‘Geen’ :slight_smile:

Het is gelukt!

Veel dank allemaal.

groet,

jeffo :apple: :wink:

Het is aan te bevelen om deze instelling al vanaf het begin, altijd op 0 sec. te zetten. Als je nl door een of andere reden je iTunesbestand zou kwijtraken en je wilt weer importeren vanaf je backup-cd's, zou je de standaard ingestelde 2 sec. per nummer mee terug importeren en dat is voor sommige albums erg vervelend.

[quote:e26cba81ab="Turbanus"]Het is aan te bevelen om deze instelling al vanaf het begin, altijd op 0 sec. te zetten. Als je nl door een of andere reden je iTunesbestand zou kwijtraken en je wilt weer importeren vanaf je backup-cd's, zou je de standaard ingestelde 2 sec. per nummer mee terug importeren en dat is voor sommige albums erg vervelend.[/quote:e26cba81ab] :? Waar slaat dit nou weer op ... weet je wel over wat je praat of eum :?

Kereltje.... goed lezen, het is gewoon Nederlands. Als je een nummer op een cd brandt via de standaard instelling in iTunes, neemt hij met het gebrande nummer die 2 sec pauze mee. Dat kan prettig of juist niet prettig zijn op de cd. Maar het vervelende is dat als je vanaf die cd weer terug gaat importeren in een iTunes, dat je dan altijd die 2 sec. aan dat nummer mee binnenkrijgt. En dat is wel vervelend! Snap je het nu?

[quote:cfeb964a73="Turbanus"]Kereltje.... goed lezen, het is gewoon Nederlands. Als je een nummer op een cd brandt via de standaard instelling in iTunes, neemt hij met het gebrande nummer die 2 sec pauze mee. Dat kan prettig of juist niet prettig zijn op de cd. Maar het vervelende is dat als je vanaf die cd weer terug gaat importeren in een iTunes, dat je dan altijd die 2 sec. aan dat nummer mee binnenkrijgt. En dat is wel vervelend! Snap je het nu?[/quote:cfeb964a73] kereltje.. denk je nu echt dat hij 2sec pauze ertussen brand? of je liedjes 2sec langer maakt? Dat is gwn een 'instelling' op de CD waardoor de CD-speler in kwestie even wacht tot het volgende nummertje.. (meen ik mij toch vrij goed). .. hé kereltje ;)

@Jello, je zit er echt naast hoor. Ik brand hier ook cd's met 0 sec pauze ertussen, vooral handig bij live-opnames. iTunes zet er idd standaard een pauze van 2 seconden tussen. En dat je met kereltje wordt aangesproken, verbaast me niet na dat: waar slaat dat nou weer op...

Ach het is ook een aardige jongen en hij heeft weer iets bijgeleerd.... :wink: