Nummers op Ipod in Frontrow afspelen?

Weet iemand of het mogelijk is om de nummers die op mijn Ipod staan (dus niet in de Itunes library) af te spelen via frontrow???

Volgens mij niet... Ik heb 'm d'r nu aanliggen en er verschijnt niks extra's in de lijst van FR.

Je kan geen afspeellijsten selecteren vanuit Front Row; maar als je bvb al in iTunes aan het afspelen bent in een bepaalde afspeellijst of geselcteerd album; en dan Front Row opstart lukt het wel.

ik kan wel, ook als itunes niet openstaat, vanuit frontrow mijn afspeelijsten bereiken. Die verschijnen namelijk altijd in mijn menu in frontrow.

[quote:adfab7c3ff="btech"]ik kan wel, ook als itunes niet openstaat, vanuit frontrow mijn afspeelijsten bereiken. Die verschijnen namelijk altijd in mijn menu in frontrow.[/quote:adfab7c3ff] Dan opent FrontRow je iTunes hoor, kijk maar als je FR weer uit gaat :wink:

ja dat weet ik dat itunes zich opent als je in frontrow muziek afspeelt. :D Maar ik had uit de uitleg van Lord begrepen dat als hij als hij gewoon frontrow opent en in zijn muziekbibliotheek naar zijn afspeellijsten zoekt die er gewoon niet bijstaan. En dit is toch niet zo volgens mij. Je hoeft toch niet eerst itunes te openen om vervolgens in frontrow aan je afspeellijsten te geraken?

[quote:7cf574f238="btech"]ja dat weet ik dat itunes zich opent als je in frontrow muziek afspeelt. :D Maar ik had uit de uitleg van Lord begrepen dat als hij als hij gewoon frontrow opent en in zijn muziekbibliotheek naar zijn afspeellijsten zoekt die er gewoon niet bijstaan. En dit is toch niet zo volgens mij. Je hoeft toch niet eerst itunes te openen om vervolgens in frontrow aan je afspeellijsten te geraken?[/quote:7cf574f238] Nouja, da's in feite wel wat er gebeurd als je in Front Row je afspeellijsten wilt bekijken.

Dan snap je niet goed wat Front Row is hoor.

In feite is het maar een soort schil; als je gewoon Front Row opent; zonder iTunes open te hebben staan, dan kan je sowieso wel aan je afspeellijsten; maar niet die van je iPod. Je zult dan ook zien dat, als je weer uit Front Row gaat, iTunes wel degelijk openstaat.
Echter kan je niet vanuit front Row zelf naar je iPod gaan; maar kan je wel verder afspelen vanuit front row als je iTunes al had openstaan en daar vanaf je iPod aan’t spelen was.

Juist hetzelfde met foto’s; dan opent ie iPhoto.