nummertje weggooien....

Het zal wel simpel zijn maar.......... ik kom er maar niet achter hoe ik een nummer binnen Itunes weggooi van een submapje / afspeellijst en dan zo dat hij ook tegelijk in de "Hoofd" bibliotheek wordt weggegooid...

nu kan ik een nummer wel wissen maar dan staat hij nog steeds in de bibliotheek en daar moet ik hem apart weggooien…

uiteraard heb ik al wat dubbele toetsen ingedrukt tijdens het wissen maar dit werkt allemaal niet…

Ik ben benieuwd,
Groeten, Monster

alt-del of alt-backspace

Helaas Elstar, dat werkt (bij mij) niet... Het nummer wordt wel gewist in een afspeellijst maar niet direct in de Bibliotheek.. (tenzij je daarin staat..)

Alt + Delete moet toch echt werken... :?

Je moet in de linkerkolom in de Bibliotheek staan, niet in de afspeellijst. Anders wordt het nummer alleen uit je afspeellijst verwijderd (wat een wens kan zijn), maar niet uit de Bibliotheek. Wil je een nummer echt niet meer in iTunes hebben, klik dan eerst op Bibliotheek, kies dan het nummer... et cetera.

Nee dus Jem555, als je [b:70cfd164db]alt delete[/b:70cfd164db] klikt kun je ook nummers verwijderen uit de bibliotheek, vanuit een afspeellijst.

Handig!

Alweer een handige tip van Unsound. Goed bezig vandaag. Tnx.

tjonge tsjonge...... eikel dat ik ben..:x Ik heb een Logitech lx 501 toetsenbord... dus dan is het in mijn geval "Start" en "Delete"

never mind… het werkt!

Dank dank

Monster

iTunes heeft veel meer opties dan het zo op het eerste oog lijkt te hebben... hier staat heel veel tips over keyboard shortcuts:

http://www.apple.com/itunes/hottips/shortcuts.html

En hoe haal je dan van je ipod nummers weg????

Als je iPod op handmatig syncen staat gewoon het nummer opzoeken op de iPod door in plaats van de iTunes library de iPod als bron te kiezen, en dan het nummer op te zoeken.

Als de iPod op automatisch syncen staat hoef je alleen maar in het menu voor “werk iPod bij” te kiezen.

Ik weet niet of ik gewoon ontzettend dom ben, maar je kan toch niet handmatig nummers verwijderen vanuit je iPod? Daarmee bedoel ik dus zonder iTunes en zonder enig computer, maar regelrecht vanuit je iPod. Volgens mij kan dit toch niet? Als dit wel kan, dan ben ik in die 4 jaar dat ik nu al verschillende iPods heb gehad wel een hele grote sufkut geweest. Waarom kan dat niet met iPods eigenlijk? Is dat zo'n groot nadeel ofzo? Ik had ook wel eens een Audiodream gehad (wat meer een Audionightmare was) waar je dat wel gemakkelijk vanuit je mp3 speler kon doen.