Office 2004 nu te verkrijgen via Surfspot.nl

beste studenten,

Voor diegene die het nu nog niet wisten is Office 2004 UK nu ook te koop op surfspot.nl
mijn school (Avans) betaald mee, dus voor €13,75 is die de mijne 8)

[quote:4240cf2bca="remier"]beste studenten,

Voor diegene die het nu nog niet wisten is Office 2004 UK nu ook te koop op surfspot.nl
mijn school (Avans) betaald mee, dus voor €13,75 is die de mijne 8)[/quote:4240cf2bca]

ook voor medewerkers :smiley: :smiley: :smiley:

Daar zat ik al op te wachten. Wel jammer dat we geen blitse doos erbij krijgen. maar ja je kan ook niet alles verwachten voor 13,75 :P

heheh dat werd tijd. Een kleine twee maanden geleden konden ze me nog niet vertellen of ze hem binnenkort gingen leveren.

Eens kijken of ik van v.X naar 2004 durf te upgraden…er kunnen bugs in zitten en office v.X werkt tot nu toe redelijk goed. Alleen af en toe een opmaakverschil tussen XP en v.X Redigeren doet hij elke dag met een andere kleur :? dat is zwaar irritant dus wellicht toch… :sealed:

Is hij eigenlijk langzamer dan v. X?

Heb zelf een iBook 600, maar in word hobbelt de cursor er af en toe toch echt achterheen :S

Ik zie dat het standard edition UK is; betekent dat geen Nederlandse spellingscontrole?

mijn office 2004 het ik in de States gekocht toen ik daar laatst was. Bevat keurig NL spellingscontrole, zonder dat je ingewikkelde dingen in de Value Pack hoeft te doen. De Value Pack is er namelijk niet meer...

Gekocht! Voor ruim 13 euro kun je je handen ook niet verbranden...

Roel

Kun je er niet nog één bestellen?

Ik zal je rijkelijk belonen!

Met een glimlach en een kleine financiële tegemoetkoming?

Helaas Helaas KarelWillem surfspot registreerd wat een student koopt,een keer kan je maar bestellen.Dus wellicht een andere persoon...haha ja toevallig kan ik er door familieverbanden ook kopen,maar binnenkort moet er ook voor mij toch echt een keer een degelijk os X macje komen,dus heb ik het ook nodig..

Michiel

ik heb het ook maar gedaan. toch maar zoveel mogelijk software legaal hebben. en voor deze prijs...

kost me teveel moeite :p

mijn moeder moet hem maar meenemen :slight_smile: (via werk krijgt ze hem ook voor die prijs)

De bestelling is de deur uit. Nu maar hopen dat de vage fouten* uit v.X inderdaad aangepakt zijn. Om de prijs hoef je het niet te laten zolang je studeert.......nu maar hopen dat OpenOffice voor de mac ook eens verder ontwikkeld wordt. Handig voor na het afstuderen :wink:

• langzaam scrollen, soms moeite met zeer grote tekstdocumenten (traag tijdens het typen) en elke dag een ander kleurtje bij het redigeren

hoe kom je dan als surfspotter aan de nederlandse spellchecker. Ik heb net iemand laten switchen omdat hij alles wat hij wil met een mac kan, maar ik bedenk me nu pas dat hij zwaar dyslectisch is

[quote:56d878b64d="Goes"]hoe kom je dan als surfspotter aan de nederlandse spellchecker.[/quote:56d878b64d] Lijkt me geen probleem, die kun je gewoon installeren met die versie. Tenminste, dat was altijd zo. [quote:56d878b64d]Ik heb net iemand laten switchen omdat hij alles wat hij wil met een mac kan[/quote:56d878b64d] Goed gedaan! :-)