Office 2008 - printfout bij laatste pagina document

Ik heb sinds kort Office 2008 aangeschaft en als ik oude documenten wil printen krijg ik vaak deze fout: The process cgpdftops terminated unexpectedly on signal 6 Als gevolg wordt de laatste pagina niet afgeprint. Ontzettend vervelend. Ik heb de laatste update van Office 2008 en werk met Snow Leopard. Heb de permissies hersteld. Geen oplossing. Kan iemand mij helpen? Mijn printer is een Apple Laserwriter PS 640 die werkt in een Airport netwerk :? Alvast bedankt voor de moeite.

Denk je niet dat de printer wat oud is? :?

Werkt deze wel goed in andere programma’s? wordt deze printer nog officieel ondersteund in Mac OS X?

Die printer werkt bij alle andere programma's perfect. Juist bij Office 2008 niet. Hij wordt inderdaad niet meer ondersteund door Snow Leopard vermoed ik, maar via een netwerk met AIrport dat verbonden is met mijn G5 waarop Tiger draait kan ik vooruit. Ik heb nog een andere printer, maar de intktcassettes zijn nog maar eens leeg en ik werk liever met die "oude" Laserwriter, waar ik maar om de vier jaar de toner moet vervangen.

Heb je het ook al eens geprobeerd om de documenten op een andere printer te printen

Ja, op mijn Canon Pixma 540 en het lukte niet. Maar ik had pech, de inktcassettes waren juist bijna leeg. Ik weet niet zeker of hij uiteindelijk niet wilde printen omwille van "low ink" dan wel omwille van cgpfdtop error. Ik gebruik die printer echter bijna nooit meer, precies omdat de inktpatronen zo vlug leeg zijn.