Office 2008 probleemloos installeren

Ik heb ooit een probeerversie van Office 08 geïnstalleerd en toen kreeg ik hopen fontconflicten, bv. in InDesign. ik heb nu een versie gekocht. Hoe installeer ik deze zonder dat ik opnieuw die fontconflicten krijg? Gooi ik er eerst 2004 af? Installeer ik de fonts mss beter niet mee? Alvast bedankt.

Nee, Office 2004 kan je rustig laten staan. Geeft absoluut geen conflicten.

Fonts beter niet mee installeren. Proefversie wel in de prullenmand gooien en legen, dat werkt niet samen met originele versie.

Ga naar: Forums: Overige software - blad 3/regel 4 - Microsoft Office 2008 NL - kan programma’s niet opstarten - RobApple

Een dergelijk probleem had ik ook. Als je bij Zakske kijkt, pagina 2, HOW TO GET THROUGH THIS ISSUE zie je de oplossing.

Bij mij werkte deze oplossing perfect. Alle installatie problemen waren daarna opgelost.

Bij mij lukte het installeren niet. Toen heb ik ergens in een draadje gelezen dat je eerst de oude versie eraf moest gooien. Dat heb ik gedaan en het installeren ging probleemloos.

Is absoluut niet nodig. Gaat om de proefversie Office 2008, als die erop staat, die moet je er wel afgooien,. Ik heb Office 2004 en Office 2008 naast elkaar in mijn computer. Geen enkel probleem. Eind vorige maand geïnstalleerd. Zie mijn eerdere reactie van vandaag hierboven.