Office 2016 / 365 is nu 64 bits.

Hoi forum leden,
Net aangeboden door Microsoft gedownload en geïnstalleerd. Office 2016 / 365 is nu 64 bits.
Volgens mij was mijn vorige versie 32 bits.

Gr.

Crasht Word nog steeds zo graag, dat wil ik weten.

Ik heb dit office pakket net geïnstalleerd. Ik heb tot op heden nog geen problemen ondervonden.
Ik kan gewoon documenten aanmaken in Word. Maar dit bied natuurlijk geen garantie voor de toekomst.
Microsoft Outlook werkt naar volle tevredenheid.

Nogmaals office 2016/365 heb ik net aangeboden gekregen door Microsoft en geïnstalleerd. Ik kan er nog niet veel over zeggen helaas.

De inbox van Microsoft Outlook is duidelijk verbeterd en overzichtelijker. (y)

De snelheid van opstarten en laden van documenten is van enkele minuten naar een minder dan een minuut tot zelfs enkele seconden gegaan.

Vraagje?

Als ik nu office koop die op cd geleverd word. Wil geen abonnement, kan die ook via de online download geïnstalleerd worden op mijn air.

Ik zie op bol.com 2 versie. Die zonder cd kost 5 euro meer dan met cd. Dus vandaar.

Je krijgt geen dvd
Je krijgt alleen maar een Microsoft Office doosje met de licentie code
En een link, waar je office kunt downloaden.

Gr

Ik kijk naar Eva jinek

https://www.bol.com/nl/p/microsoft-office-2016-home-student-mac/9200000049689036/?suggestionType=typedsearch

https://www.bol.com/nl/p/microsoft-office-2016-home-student-mac-download/9200000050029226/?suggestionType=typedsearch

2 verschillende versies. Ik zie weinig verschil volgens mij.

Even tussen Eva Jinek door
Je moet hem gewoon downloaden via de website van Microsoft Nederland
Let op je, je hebt een versie voor home and studentes en een versie voor bussenesses met Outlook

De licentie kun je kopen bij bol.com of Coolblue. Wat je leuk vind

Gr

Via Microsoft, krijg je automatisch de Mac versie aan geboden

Ik heb alle informatie inmiddels gelezen. Bedankt voor jullie reactie. Maar zit er nu verschil tussen de 2 links die ik stuur?

Ik zie het al. Toch het zelfde product. Fijne avond nog.

De een zal een Windows versie zijn en de andere een Mac versie. Ik schreef al gewoon downloaden via Microsft nederland. De licentie kun je kopen bij bol.com
Ga lekker naar bed, morgen is er weer een dag