Office equation editor wil niet opstarten..

De "Equation Editor" van Microsoft Office V.x.1 wil niet opstarten. (Bij info van de editor zelf staat nog 10.0.0...?) Als ik hem direct opstart staat ie even te springen in de dock en gaat dan weg zonder melding. Als ik hem vanuit Excel oproep geeft Excel de melding dat ik waarschijnlijk te weinig geheugen heb. Dit lijkt me zeer sterk; ik heb 256 mb en de rest van de office programma's lopen perfect. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd en OS X meerdere keren opnieuw opgestart...

Ik heb hem nodig om symbolen zoals kwadraat te gebruiken.
Als iemand daar een alternatief voor weet ben ik ook zeer tevreden.

Alvast bedankt!

Probeer eens enkel de 'EE' te starten zonder de rest van Office als dat werkt kun je knippen en plakken.

Hi Lesly, Ik had dit al geprobeert en toen werkte het niet. Maar ik moest het laatst echt gebruiken, toen heb ik alle updates over Office laten lopen (ik dacht dat ik dat al had gedaan... toch niet..). Daarna kon ik het inderdaad het programma wel los opstarten. Daarna kon ik gewoon word opstarten en beide gebruiken.

In ieder geval bedankt voor je reactie!

is nix graag gedaan daaaag

kent iemand de bestandsnaam van de equation editor in office X? ee.app? (dus niet in office 2004) ... wil iemand mij dat kleine progje mailen? post@bloedgroep.be ... merci