office taal

zijn er voor mac office 2004 en versie X ook losse taalbestanden te krijgen? ik heb al op meerdere sites gezocht maar ik kan er geen vinden.

Niet verkrijgbaar.

Wel de spell-check en grammatica, die staan op de CD (bij mij iig...) in het mapje met extraatjes e.d.

ja, die heb ik, alleen office is in het engels en wil hem graag in het nederlands...

[quote:a58c4d5fdd="thijsvanzwam"]ja, die heb ik, alleen office is in het engels en wil hem graag in het nederlands...[/quote:a58c4d5fdd]

Tja, dan kan je lang wachten…

Je vind heel veel woordenboeken in het 'ValuePack' op de Engelse cd. Je programma blijft dan wel in het Engels werken, want MS programma's zijn 1talig, maar je kan verschillende woordenboeken in 1 doc toepassen - tekst selecteren en woordenboek toepassen (language onder tools)..

[quote:c4e084a017="Gridmaster"]Je vind heel veel woordenboeken in het 'ValuePack' op de Engelse cd. Je programma blijft dan wel in het Engels werken, want MS programma's zijn 1talig, maar je kan verschillende woordenboeken in 1 doc toepassen - tekst selecteren en woordenboek toepassen (language onder tools)..[/quote:c4e084a017]

Dat had ik ookal gezegd:

[quote:c4e084a017=“Nikita”]Wel de spell-check en grammatica, die staan op de CD (bij mij iig…) in het mapje met extraatjes e.d.[/quote:c4e084a017]