omdat ik mijn office 2004 cd's niet kan vinden, heb ik de Office 2004 bestanden van mijn ibook naar mijn nieuwe MBP gekopieerd. Alles werkt prima. Toch nog een vraagje:
als je bij een word document kijkt in de ‘properties’ dan staat daar nu in plaats van ‘last saved by: Marty’ iets anders: ‘last saved by: Test Drive Office’.
Ik snap niet hoe dit kan. Ik heb nl. de test drive office 2004 van de MBP verwijderd. Iemand enig idee hoe ik hier mijn eigen naam weer in krijg?
bij het opstarten van word krijg ik trouwens wel normaal te zien wat de licentiecode is en mijn eigen naam!
Het 'Testdrive' gebeuren zal wellicht nog ergens in een bestand staan op je MBPro, ik weet niet of je een deinstallatie hebt gedaan via de set-up of echt de hele map en alle bestanden hebt verwijderd. Misschien staat het wel op je MBPro maar op een andere locatie.
Bewaar die licentiecode dan in iedergeval erg goed, dan kun je hem wellicht nog met een cd-rom van iemand anders opnieuw installeren. Als je student bent valt er via Slim altijd nog voor 48 euro Office 2004 NL for mac te bestellen of het nieuwere office pakket maar dan in EN.