Office X opnieuw registreren

Hoe krijg ik Office X helemaal van m'n HD zodat ik ik hem opnieuw kan registreren (van illegaal naar legaal)?

De map Office vervangen helpt niet. Voorkeuren ook al weggegooit…

wie o wie

Joost

Volgens mij zit er op de CD een officiele un-installer. Die stond ook in je Office map meen ik. Daarme wordt echt alle ellende verwijderd. Ik neem aan dat je daarna gewoon je installer kunt draaien.

[url=http://www.microsoft.com/mac/otherproducts/officex/using.aspx?pid=usingofficex&type=howto&article=/mac/LIBRARY/feature_articles/officex/of_removeoffice.xml]Remove Office[/url] gebruiken.

Ik weet het niet hoor....heb twee of drie keer de Office 2004 testdrive geinstalleerd, en ook weer alle keren met remove office weggegooid. Maar elke keer als ik nieuw installeer, staan opnieuw keurig alle data erin. Met 'remove office' gebeurt volgens mij derhalve niks speciaals.

Ik ga morgen of zo de officiele Office 2004 eroverheen mikken, en dan ben ik benieuwd wat er gebeurt.

[quote:83e60d2b74="joosty"]Hoe krijg ik Office X helemaal van m'n HD zodat ik ik hem opnieuw kan registreren (van illegaal naar legaal)?

De map Office vervangen helpt niet. Voorkeuren ook al weggegooit…

wie o wie

Joost[/quote:83e60d2b74]

Microsoft vragen :smiley:

De meeste dealers verkopen je graag een ‘legale versie’

Het is even zoeken, maar de installatie van Office X laat een onzichtbaar bestand achter. Als je dit hebt weggegooid is alles in orde.

Je moet inderdaad echt alles tegelijk weggooien; App. map, voorkeuren, en ook verder je library-mappen even nalopen. Office laat heel veel rotzooi achter. Anders even de Microsoft hulp-lijn bellen, bij mijn weten kunnen die je exact helpen (en dan hoef je evt. nog niet eens over "illegaal" te beginnen, maar over een "ander" serienummer, mocht je je daarvoor in willen dekken...)

Als je 2004 op je mac zet vraagt hij na de installatie wat je wil verwijderen van oudere dingen, soft, bestanden, prefs etc. Deze dingen aanklikken en alles is van je Hd.

deze file moet je weggooien.

Microsoft Office 2004/Office/Officepid <- onzichtbaar bestand

[quote:c4a0abb94c="erwin"]deze file moet je weggooien.

Microsoft Office 2004/Office/Officepid <- onzichtbaar bestand[/quote:c4a0abb94c]

Ehm… Volgens mij ging het hier om de vorige versie van Office, versie X, en niet om 2004…

[quote:580c9cb064="tricksel"][quote:580c9cb064="erwin"]deze file moet je weggooien.

Microsoft Office 2004/Office/Officepid <- onzichtbaar bestand[/quote:580c9cb064]

Ehm… Volgens mij ging het hier om de vorige versie van Office, versie X, en niet om 2004…[/quote:580c9cb064]

Ehm… hoe creatief kun je zijn…

Microsoft Office X/Office/Officepid <- onzichtbaar bestand