OfficeX updaten

Op mijn mac heb ik gelukkig bijna geen micro$oft spul, behalve Office X omdat ik toch met school moet kunnen samen werken :twisted: . En ja hoor dat ene micro$oft product veroorzaakt weer een hoop problemen: ik heb die uptdater gedownload, maar hij wil hem gewoon niet updaten. Hij zegt de hele tijd [quote:dd5404f694]No installation was necessary. The files to be installd are already on you disk, or are needed for your hardware setup. If you are finished, click Quit to leave the Installer. If you wish to perform additional instalations, click Continue[/quote:dd5404f694] Ik ging verder zoeken en toen zag ik dat - Microsoft Entourage & Word versie 10.1.1 was - Microsoft PowerPoint & Microsoft Excel versie 10.1.0 heeft

Ik heb echt geen zin om de hele shit op nieuw te installeren. Weet iemand van jullie hoe ik dit Windhoos probleem kan oplossen?

Je moet eerst updaten naar 10.1.2 voor je de laatste update draait. Maar die is alleen van belang voor de taalmodules Frans en Italiaans, als je die niet hebt geïnstalleerd krijg je ook een melding dat de update niet nodig is.

die heb ik ook gedaan (net voor de 2e keer) maar het helpt niet :cry:

Wat is dan precies de reden om Office te updaten? Werkte het niet goed meer? Ik denk dat als je geen gekke dingen met Office X doet (VBscript gebruiken) je niet altijd elke update hoeft te installeren. Versie tien punt één punt nul of één punt één zal heus je wordbestand niet mooier maken.

De update heb je niet nodig, of je moet van frans en italiaans houden...

Ik heb het onder andere op MacFreak gelezen.

Ik hou wel van Italiaans.......... Of mag ik van micro$oft niet van italiaans houden :twisted:

Ik weet niet of je het bedoelt maar het verschil tussen word en de rest van Office X klopt! word heeft een extra update gekregen.... Verder dan deze updates zijn er voor zover ik weet nog niet.