Ombouwen Mac mini US voeding naar EUR Voeding

[quote:bfc164a258="Soulshaker"]Wat is jouw probleem , kerel ? :?

Een beetje minder ja !![/quote:bfc164a258]

Nou, nee, ik sluit me volledig aan bij Pieterr.

Als Apple op haar voedingen aangeeft dat deze enkel geschikt is voor de betreffende nationale netspanning is het zonder meer logisch hier geen risico’s mee te nemen. Dat nu toevallig blijkt dat de PSU wel een fullrange type betreft is dit natuurlijk meegenomen maar geenszins een verwijt aan het adres van anderen die adviseren de PSU nieuw te kopen, waaronder mijzelf.

Pieterr’s en mijn probleem is jouw botte reactie eerder, lijkt me een duidelijk verhaal. Dus aan jou de opmerking:

Een beetje minder ja en gewoon de suggesties van anderen respecteren dan wel constructief bekritiseren.

Alle hedendaagse mac's hebben voedingen die op beide spanningstypes kunnen werken (staat trouwens op de transformator zelf beschreven) , normaal zou men dit moeten weten , is trouwens al zo vaak op dit forum gezegd.

En wat voor botte reactie heb ik dan gezegd ?

Ik heb hem vriendelijk verzocht om in het vervolg met correcte en relevante info te komen en niet met suggesties omdat men denkt dat dit zo is. (wat betekent bij jouw aub eigenlijk ??)

Als dit bot is , dan is dit een probleem , en dat ligt niet aan mijn reactie , maar in je hoofd.
Het kan me dus geen **** schelen of dit dan een probleem voor je is.

[quote:514bb15e80]Wat een vreselijk pedant mannetje ben jij! Mag ik ff een…

…want hier mot een Chinees naar buiten!
[/quote:514bb15e80]

Dit is pas bot !!
Dus wees objectief of hou je mond !

Wat is er mis met Chinezen?

Ken uw [url=http://www.kootenbie.nl/biblio/artikelkeuze.asp?ID=45]klassiekers[/url]. ;-)