OMT Café

Ik geloof best dat ze er een goede reden voor hebben, maar 'tis vooral jammer dat er niets gecommuniceerd is/word. Je hoeft niet eens een reden te noemen, zeg gewoon: vanaf … gaan we weer starten óf we komen er niet meer mee terug. Is toch wel zo logisch om je ‘volgers’ hiervan op de hoogte te brengen? (Zeker als je er nog altijd melding van maakt in bijvoorbeeld je Twitter bio)?

Niet dus, het is uit de twitterbio weggehaald…?

Niet dus, het is uit de twitterbio weggehaald…?

Nieuws van Lucas, hij heeft via Twitter aangegeven dat er niets ergs is en dat er ‘later in mei’ nieuws komt… to be continued:-)

https://www.startupmixtape.fm/

Voor de echte Podcast entrepreneurs.

Dat is geweldig nieuws!

Lijkt alsof ze met zijn 3-en met andere dingen dan OMT bezig zijn, op zich prima na zoveel jaar maar zou wel mooi zijn om even netjes aan te kondigen wat er gaat gebeuren…

There’s something in the air…

Maar wat, geef ons duidelijkheid!!!

Lucas. Het zal toch niet hè

Zou het toch weer goed komen!

Gaan jullie de site aan iCulture verkopen? Serieus? 8-O

Mooi Lucas… lijkt wel een Mac launch event :slight_smile: Vol verwachting…

Gaan jullie de site aan iCulture verkopen? Serieus? 8-O[/quote]

Eeeewwwww

There’s always One More Thing…

Ben ik als fanatiek luisteraar van de OMT podcast toch benieuwd hoe dit gaat uitpakken!
Hoop wel dat we weer reguliere afleveringen gaan krijgen.

Jammer. OMT stopt. Zonder Koen, Jan-David en Lucas is OMT geen OMT meer voor mij.

Rest me niets anders dan jullie en Raymond te bedanken voor de mooie jaren. Ik heb altijd erg genoten van jullie podcast toen Apple in de lift zat met nieuwe Macs en iPods. En natuurlijk in 2007 en 2010 waren mooie jaren. Als je van deze hobby je werk niet kan of wilt maken wordt net op een gegeven moment te veel. Geniet van jullie welverdiende vrijheid! Bedankt.

Voelt voor mij als het einde van een tijdperk. Bedankt voor de tijd die jullie in OMT gestoken hebben. Ik heb vaak jullie podcasts, OMT-live etc met veel plezier geluisterd en bekeken. Zeker in de hoogtijdagen - toen we allemaal nog naar het volgende Apple event toeleefden - maakten jullie er ondanks al het gezeur, gezanik en gezever van de OMT-ers, vol enthousiasme iets moois van. Na de dood van SJ is er zeker kwa gevoel voor Apple toch iets veranderd bij mij. Apple werd van een magische tent, een gewoon bedrijf. Kan me voorstellen dat dat bij een hoop andere mensen en misschien ook bij jullie iets soortgelijks teweeg heeft gebracht.

Nogmaals bedankt en ik hoop toch jullie als trio nog vaak in actie te zien.

Jammer dat OMT in oude vorm stopt. Ik luisterde altijd graag naar de podcasts. Maar goed: ieder einde is een nieuw begin. Bedankt mannen en let’s see what comes next!

Blijven jullie nog betrokken bij OMT of gaan jullie elk je eigen weg?